Korg MidiKontroller met FL6 probleem!

Lid sinds
27 november 2004
Berichten
25
Locatie
Amsterdam
Ik heb sinds vorige week een midicontroller gekocht ( de Korg MicroKontroller ) en het lijkt wel of ik wat probleemtjes heb in FL6 met de controller. Nu heb ik er zowiezo nog weinig verstand van, maar de basis moet wel lukken denk ik dan ( het toewijzen van effecten naar desbetreffende knoppen ).

Wat er dus fout gaat is dat ik ( als een vst/synth ) is geopend ik dus niet echt lekker kan toewijzen. Normaal gesproken is het in FL zo dat je via de vst/synth op 'browse parameters...' drukt en dan krijg je een hele rits opties om je knoppen toe te wijzen aan een effect. Die opties krijg ik dus ook wel allemaal te zien ( behalve bij Pro53 wat klote is! ) Maar normaal gesproken als je dan op een effect ( op je vst/synth ) klikt ( met je muis ) die je wilt toewijzen moet het desbetreffend effect in het 'browse parameters...' menu eigenlijk oplichten zodat je gelijk weet welke het is.

Dit gebeurt dus niet bij mij en moet ik alles dus eerst gaan lezen en uitpluizen welke het is ( en dat werkt dus te traag als ik hoor dat het veel sneller kan! ). Weten jullie nu misschien waar dit aan ligt of dat ik misschien een optie niet heb aangevinkt etc etc etc.

En weet iemand hoe het komt dat er in Pro53 helemaal geen toewijsbare effecten zijn?

Alvast bedankt!
 
rechtermuisklik op de knop die je wilt hebben -> link to controller ->
dan verschijnt er een schermpje en dan kan je aan de knop draaien die je wil hebben.
en voila knop gelinkt :P
 
Back
Top