JLcooper minimixer

JLCooper heeft een superklein controller surface gemaakt om bij software recording programma's te gebruiken.
Maar liefst 32 faders, en 6 draaiknoppen.
MIDI, USB and RS-232(COM) modellen beschikbaar.
En dat allemaal ter groote van een A4tje.

CS-32-3D.jpg


De link:
http://www.jlcooper.com/pages/new4aes.html
 
Re: JLcooper minimixer

Origineel geplaatst door fuse
JLCooper heeft een superklein controller surface gemaakt om bij software recording programma's te gebruiken.
Maar liefst 32 faders, en 6 draaiknoppen.
MIDI, USB and RS-232(COM) modellen beschikbaar.
En dat allemaal ter groote van een A4tje.


De link:
http://www.jlcooper.com/pages/new4aes.html

ok dit is dus heel erg interresant!

Nog geen prijs bekent?
 
"With a controller this small, you might want to get an extra one to keep in your car."

Moet niet gekker worden >:|
Met dit soort reclame-uitingen krijgen ze vroeg of laat een miljoenenclaim omdat een gast z'n gas niet kon bedienen met de faders.

Effe serieus, dit lijkt me in theorie een mooi apparaat maar hoe je nu 127 stappen kan regelen met een fader van 2 cm? Ik denk dus eerder dat dit een leuk stukje speelgoed is, maar niet serieus inzetbaar.
 
maar dat lijkt me juist zo relazed zo'n klein ding. ding op je schoot en twaeken maar!!!
 
HEEL INTERESSANT.....

Zeker voor mensen die nu logic gebruiken en over willen stappen op den duur naar cubase/dp/cakewalk....

Hopelijk zijn de profielen erg goed...... ik wil gewoon zo min mogelijk zelf editten...
 
Maar met twee centimeter faders blijft er in de winter niet veel te tweaken over als ik zit te shaken van de koude. Maar goed, als het een speuleding zou worden van laten we zeggen 100 tot 125 euro (wishful thinking waarschijnlijk) zou ik hem denk wel aanschaffen.
 
krijg je er ook een pincet bij? ;)
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Effe serieus, dit lijkt me in theorie een mooi apparaat maar hoe je nu 127 stappen kan regelen met een fader van 2 cm? Ik denk dus eerder dat dit een leuk stukje speelgoed is, maar niet serieus inzetbaar.
Ga eens bij een Juno 106 met het cutoff schuifje klooien, als je em langzaam omhoog of omlaag schuift hoor je duidelijk de stapjes... dat zijn er ook 127.
Liever een schuif met 1024 verschillende stapjes, maar dat heeft weinig zin als je er midi mee gaat aansturen.
 
ehhhh ...

ehhhh ...

Origineel geplaatst door olafmol
krijg je er ook een pincet bij? ;)
ik zat er ook meteen aan te denken

tering zeg ... 2 cm

maar voor mensen die een mix in het vliegtuig willen maken wel idealer dan een mackie control
 
2cm is heel wat voor een dwerg hoor! ;)
 
die van mij is ook maar 2 cm.. in gespannen toestand...

maar inderdaad, leuk ding, wanneer gaat ie komen en wat moet dat dan kosten ??
 
Hier een 'close-up' van hoe klein dat ding eigenlijk is.
9CS-32.1.jpg


Erg geschikt voor japanners en kleuters. :)
 
fijn man zon klein apparaat, twee keer joggeneln en dat ding ligt in tweeen!!!
 
Back
Top