lowlands 2006

Heb geen last gehad van drugsgebruikers op lowlands. Is me niet opgevallen. Zowiezo is drugs voor mietjes en sukkels, dus niet voor mij. ;)
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik weet het maar als ik de "Erick-E'tjes" van deze wereld voor de 100.000ste keer weer komen opdraven met dezelde handbag schijt house dan zakt mijn brabantse box wel even af...poeh wat is dat flauw zeg....Ik heb het gebonk wel even gehad...ik merk dat meerdere mensen dat om mij heen hebben...en ja het was wel kort door de bocht van mij...

ik had techno 6 jaar geleden wel weer gehoord maar ik begin weer terug in te komen .. en erick e was vroeger erg oke .. maar oke nu vaak zeker anders ..

En pillen heb ik niet echt nodig .. is wel lekker zo nu en dan .. maar kan kwartjes .. coke is leuk voor thuis 2 keer per jaar ofzow
Het liefst drink ik tegenwoordig cola en blijf 4 dagen van de jointjes af voor eens feest .. dan sta ik toch te springen en te schreeuwen :yamaha: en dan bij de laatste plaat me eerste dikke skunk sinds 4 dagen opsteken !

:D
 
wat is krusty? ik word steeds sneller oud....

en als of iedereen die drugs neemt meteen tot het gaatje moet gaan.

als ik een pilletje op heb merk jij er echt niets van.... ik daarentegen wel..
en alcohol is trouwens ook gewoon drugs....

oja lowland lijkt me wel grappig een keer maar veeeeeel te duur...
 
Origineel geplaatst door Alex Omega

oja lowland lijkt me wel grappig een keer maar veeeeeel te duur...

ja, maar als je naar 3 concerten zou gaan van artiesten die daar spelen, zit je al op hetzelfde bedrag.
Dus als je het zo bekijkt is het niet duur. Maar het blijft natuurlijk veel geld. Concerten zijn ook
gewoon te duur.
 
.. coke is leuk voor thuis 2 keer per jaar ofzow
Het liefst drink ik tegenwoordig cola en blijf 4 dagen van de jointjes af voor eens feest .. dan sta ik toch te springen en te schreeuwen :yamaha: en dan bij de laatste plaat me eerste dikke skunk sinds 4 dagen opsteken !

:D [/B][/QUOTE]

dat laatste kan ik me welin vinden ,..
gasten die t hele weekend op een festival/club whatever staan te ,..skunken ,..
dat doe je toch lekker thuis....das pas relaxed

:halleluja
kmoester n0g ff een plaatje by plakken ,... van een festival ganger ...
[ on topic toch] wat is de wereld toch mooi
 

Attachments

  • barcellona2002.jpg
    barcellona2002.jpg
    73,2 KB · Bekeken: 51
Origineel geplaatst door Leo
ja maar, zo kan je toch niet gaan solliciteren ???

you read my mind :)

[edit] doen ze toch niet die uberlinkse rakkers (en nee ik ben niet rechts) [/edit]
 
Origineel geplaatst door Leo
ja maar, zo kan je toch niet gaan solliciteren ???

maar dat hoeft toch ook niet....ze hebben elkaar. ze ondersteunen elkaar financieel en zo...je weet wel. en niemand heeft er last van. ze maken ook geen gebruiken van eventuele hulp van de staat, want dat hebben ze toch niet nodig. nee, het is een perfecte werled waar deze jongen in leeft...
 
Lowlands 2006 was echt geweldig!

Heb bij elke dance (live) act wel een Mac Powerbook, een edirol- of evolutioncontroller gezien en qua synth's een paar korg's en 1 moog.. Maar echt met minimale apparatuur tegenwoordig.. Geen opzetten zoals underworld/chemical brothers/orbital bijvoorbeeld die bij wijze van spreken hun hele studio meenamen..
Al je synthsamples in ableton/reason of cubase en met je laptop en controller knallen!!

Vette dance acts & dj's:

2000&one
Lauhaus
The knife (dit was echt uitzonderlijk vette electro!! met een hele profi visual show! echt kippevel!)
Tiga (super set)
Josh Wink (Higher State Of Consciousness op het laatste!! hoehoeeee!!)
Alexander Kowalski (vette live act.. had volgens mij een mpc2000)
Motor (engelse dance live act, was lekker rauw)
Tiefschwarz (goeie set, werden aangekondigd met de zin; "Hier komt uit frankfurt....Tiefschwarz!! terwijl dit Berlijn moet zijn.. hier kan ik me best aan ergeren!)
Joris Voorn
Lady Aida Super SET!!! Acid Eifel van Laurent garnier door de tent heen!! Ik was lekker op een bootje aan het varen op de golven van de techno!! (lady aida is voor ons van het podium afgekomen om te zeggen dat wij ECHTE fans waren en dat de lowlands crew en de dj's al de hele avond naar ons aan het kijken waren, omdat we van 21.00 tot 05.00 helemaal vooraan alleen maar hebben te staan springen!! haha.. ze heeft ook foto's van ons gemaakt en op haar 3voor12 weblog gezet,)
Miss djax: Stevige techno
Dj Rush: Kippevel harde slager schranz techno!! hoehoeeeeeeee

Al met al.. genoeg minimal/techno/schranz op Lowlands

Rock/india/punk e.d. waardeer ik ook ZEKER, en ook zeker gezien!!!! Gogol Bordello (zigeuner feest punk/ska rock) , block party, iggy pop & the stooges zijn bijvoorbeeld ook bands waar ik zeker van heb genoten.
Maar ik ben er toch meer voor de techno!
 
Origineel geplaatst door pfoffer
Lowlands 2006 was echt geweldig!

Heb bij elke dance (live) act wel een Mac Powerbook, een edirol- of evolutioncontroller gezien en qua synth's een paar korg's en 1 moog.. Maar echt met minimale apparatuur tegenwoordig.. Geen opzetten zoals underworld/chemical brothers/orbital bijvoorbeeld die bij wijze van spreken hun hele studio meenamen..
Al je synthsamples in ableton/reason of cubase en met je laptop en controller knallen!!

leuk verhaal zegt mij genoeg haha, jammer dat ik het heb moeten missen. Maar goed, dat van die mac's ik snap het wel staat toch leuk op het podium hè zo'n apple ;) ziet er gelikt uit. Aan de andere kant verwacht ik ook wel dat die artiesten zo'n mac gewoon krijgen ter promotie van. Verder ach wordt het idd minimaal qua setup zolang ze maar knallen vindt ik het best.

Dus bloc party vond je cool?

Ow vergeet 1 ding, heeft iemand opgezwolle gezien, zag een stukje op ned. 3 bij de vpro klonk leuk, maar toch ook tja weet niet beperkt, ofzo...
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
I know....man i am a synth nerd zonder weerstand en na het roken van 1 marlboro ben ik verkouden...stel je voor dat ik een pilletje zou slikken dan kan ik naar het hospitaal worden gebracht...Slapen in een tentje en ik heb jicht en reuma......Modder???...krijg ik uitslag van...Veel mensen???...pleinvrees..tja wat moet je dan...
:dubbel:
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
wat is krusty? ik word steeds sneller oud....

en als of iedereen die drugs neemt meteen tot het gaatje moet gaan.

als ik een pilletje op heb merk jij er echt niets van.... ik daarentegen wel..
en alcohol is trouwens ook gewoon drugs....

oja lowland lijkt me wel grappig een keer maar veeeeeel te duur...

krusties zijn een oud begrip hoor. ik geloof dat dit deze subcultuur een beetje op gang is gekomen na de 'non-repetative music act' in de uk (begin jaren 90) Hierdoor werden veel techno parties verboden waardoor een groep mensen met volkswagenbusjes feestjes in het buitenland gingen geven. De naam krusty is ontstaan door de lage frequentie van lichaamsonderhoud.
 
Ron gaat weer lekker continue oftopic :)
Hey en niks mis met een goed wietje op een festival!
Ik dans nog langer dan al die medicijnslikkers met mijn haze!
99 % van de nederlands gebruikt zijn wietje zowiezo verkeerd.

:peukie:
 
Origineel geplaatst door mono-poly

99 % van de nederlands gebruikt zijn wietje zowiezo verkeerd.

:peukie:

geldt niet alleen voor het wietje wat dacht je van het verkeerd gebruiken van de synths ;)
 
Origineel geplaatst door mono-poly


99 % van de nederlands gebruikt zijn wietje zowiezo verkeerd.

:peukie:


Ik heb de laatste 5 jaar lang puur joints gerookt...(2 a 3 per dag) omdat ik geen tabak rook..maar daar ben ik toch niet heel erg helder van geworden..ben blij dat ik er mee gestopt ben voor een groot gedeelte...
Even weer on Topic...de laatste keer dat ik op lowlands was heb ik optreden van Osdorp Posse gezien waar bij de tent werd gesloopt en het podium instortte..iemand daar geweest???
 
en ik heb net een cd van die artic monkeys gedownload,uit nieuwschierigheid maar wat is dat voor een amateuristisch gehark??
kregen ze daar die hele alpha mee vol??
onbegrijpelijk...
de eerste de beste band uit oefenruimte complex db,s hier klinkt al 10 keer beter..
de gitaar is toch wel het meest misbruikte instrument ooit..
 
Origineel geplaatst door Allert
Gisteren langs geweest op X-ray podium:

Vette electrofunksleazerockdisco met Lotterboys
Nid & Sancy ruige electrodisco
Snoeiharde breakcore met Bong Ra
DJ Rupture

Zometeen:
Cobra Killer
Elitechnique
The Subs
Veel Italo met Donald & Bjorn

Morgen:
Daniel Meteo
Pierre Bastien
Louie Austen
Kids in tracksuits
Jahcoozi
A trak
The Plastician
Loefah

Op andere podia nog:
Motor
Josh Wink
Alexander Kowalski
Ame
Nuno
Hot Chip
Joris Voorn
Miss Djax
Tiefschwarz
DJ Rush

Dus ik denk dat dat nog redelijk gaat met die Dance op Lowlands...

Vanuit een zonovergoten backstage,

Allert


die x ray tent was een schot in de roos, jammer dat het zo tyfes druk was als er iets bekends of verwachtingvols stond..
heeft wel wat weg van de oude vloer...
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb de laatste 5 jaar lang puur joints gerookt...(2 a 3 per dag) omdat ik geen tabak rook..maar daar ben ik toch niet heel erg helder van geworden..ben blij dat ik er mee gestopt ben voor een groot gedeelte...
Even weer on Topic...de laatste keer dat ik op lowlands was heb ik optreden van Osdorp Posse gezien waar bij de tent werd gesloopt en het podium instortte..iemand daar geweest???

Je moet het ook niet dag in en dag uit roken he.
Maar puur is wel het beste en alleen een hele joint is te veel ja.
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Even weer on Topic...de laatste keer dat ik op lowlands was heb ik optreden van Osdorp Posse gezien waar bij de tent werd gesloopt en het podium instortte..iemand daar geweest???

Osdorp Posse:
Vetste Lowlands optreden wat ik me kan herineren.
Is ook mijn laatste keer dat ik er geweest ben.

Het podium storte net niet in.

Wel heb ik toen iemand met z'n neus op een hek zien stagediven: KO en een gebroken neus. Hij werd nog een tijdje gecrowdsurfd, totdat ze erachter kwamen dat hij een beetje bloede.




:biertje:
 
Back
Top