lowlands 2006

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Mischien komt dat omdat iedereen aan de coke zit...dat is de normaalste zaak tegenwoordig...heel de week werken en dan is pappa op vrijdagavond al om 22.00 uur moe maar dan wil ie toch zuipen en stappen tot 06.00, dan maar de zuid amerikaanse oplossing..

en voor ieder snuifje is er ergens een klein kindje in zuid-amerika de pineut .... zo heb ik me ooit laten vertellen.
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Mischien komt dat omdat iedereen aan de coke zit...dat is de normaalste zaak tegenwoordig...heel de week werken en dan is pappa op vrijdagavond al om 22.00 uur moe maar dan wil ie toch zuipen en stappen tot 06.00, dan maar de zuid amerikaanse oplossing..

Coke is inderdaad nix, kan beter gewoon pillen slikken, is veel gezelliger 8~
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Mischien komt dat omdat iedereen aan de coke zit...dat is de normaalste zaak tegenwoordig...heel de week werken en dan is pappa op vrijdagavond al om 22.00 uur moe maar dan wil ie toch zuipen en stappen tot 06.00, dan maar de zuid amerikaanse oplossing..

ja, dat merk je idd wel. zeker in tenten zoals club 11.. op zich wel een leuke programmering, maar.. jezus.. gezellig wil het maar niet worden daar.
Ik was laatst wel voor het eerst in studio80 (woon er praktisch naast, toch een keer kijken). en afgezien dat ik letterlijk 20 seconden nadat ik binnen was allerlei chemicalieen aangeboden kreeg was de sfeer wel ok. soort oude mazzo.
 
Origineel geplaatst door VanHeckis
en voor ieder snuifje is er ergens een klein kindje in zuid-amerika de pineut .... zo heb ik me ooit laten vertellen.


O ja...tja het is echt een zooitje op sommige plekken...Ben vorig jaar in the middle of nowhere in Mexico een Leger eenheid tegen het lijf gelopen die op zoek waren naar coke smokkelaars...poeh...was ik blij dat ik alleen paracetamol op zak had
 
Origineel geplaatst door spdk
Coke is inderdaad nix, kan beter gewoon pillen slikken, is veel gezelliger 8~


Ja maar daar word iedereen weer zo zweterig van
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ja maar daar word iedereen weer zo zweterig van

Beter dan al die detectives. De helft van de zaal staat tegenwoordig in stilte "te observeren".
 
Origineel geplaatst door spdk
Beter dan al die detectives. De helft van de zaal staat tegenwoordig in stilte "te observeren".


hahaha...ja klopt...ik ga niet zo veel op stap enz maar het is wel veranderd....ik word oud...
 
Maar het ging over Lowlands....Ik ga dus naar pukkelpop zodadelijk (1 dag) wegens uitgenodigd zijn en ik ben benieuwd...of dat wat aangenamer is dan Lowlands...
 
Maar het ging over Lowlands....Ik ga dus naar pukkelpop zodadelijk (1 dag) wegens uitgenodigd zijn en ik ben benieuwd...of dat wat aangenamer is dan Lowlands...

Ben gisteren geweest en heb me zeer goed vermaakt bij DJ shadow, zero7 en radiohead.
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan geen vergelijking maken tussen beide.
De sfeer was er erg relaxed met veel vriendelijke mensen. En nergens lang wachten bij de bar / wc of de eettentjes.

Volgend jaar waarschijnlijk weer.
 
Origineel geplaatst door Jop
Ben gisteren geweest en heb me zeer goed vermaakt bij DJ shadow, zero7 en radiohead.
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan geen vergelijking maken tussen beide.
De sfeer was er erg relaxed met veel vriendelijke mensen. En nergens lang wachten bij de bar / wc of de eettentjes.

Volgend jaar waarschijnlijk weer.


Dat is mooi...ik sta ook nog eens op de gastenlijst dus het feest is daar....
 
Dance is passe...verleden tijd...

hahaha, wat een onzin !
"dance" is zo oud als de mensheid zelf en zal never nooit passe raken.
 
dit jaar geen lowlands wegens geldgebrek. Vond de lineup ook niet echt om over naar huis te schrijven. Wat dat betreft zag de pukkelpop lineup er stukken beter uit. Niet dat ik nou per se alleen maar dance/electronische muziek wil horen, aboluut niet, maar het is wel leuk als het een beetje in balans is.
 
Gisteren langs geweest op X-ray podium:

Vette electrofunksleazerockdisco met Lotterboys
Nid & Sancy ruige electrodisco
Snoeiharde breakcore met Bong Ra
DJ Rupture

Zometeen:
Cobra Killer
Elitechnique
The Subs
Veel Italo met Donald & Bjorn

Morgen:
Daniel Meteo
Pierre Bastien
Louie Austen
Kids in tracksuits
Jahcoozi
A trak
The Plastician
Loefah

Op andere podia nog:
Motor
Josh Wink
Alexander Kowalski
Ame
Nuno
Hot Chip
Joris Voorn
Miss Djax
Tiefschwarz
DJ Rush

Dus ik denk dat dat nog redelijk gaat met die Dance op Lowlands...

Vanuit een zonovergoten backstage,

Allert
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ministry had ik wel willen zien.
Maar goed dat komt hopelijk wel een andere keer.


Gister op pukkelpop gezien...fuck tering wat een snoeiharde sound...en die belgen maar stilstaan...
 
Origineel geplaatst door Mk II
hahaha, wat een onzin !
"dance" is zo oud als de mensheid zelf en zal never nooit passe raken.


Ik weet het maar als ik de "Erick-E'tjes" van deze wereld voor de 100.000ste keer weer komen opdraven met dezelde handbag schijt house dan zakt mijn brabantse box wel even af...poeh wat is dat flauw zeg....Ik heb het gebonk wel even gehad...ik merk dat meerdere mensen dat om mij heen hebben...en ja het was wel kort door de bocht van mij...
 
Het was wel weer ok. Gisteren met de regen was niet zo'n probleem. Een paparplu doet wonderen.
Alleen was het een uitdaging zo te lopen dat je schoenen niet de in troep wegzakte.
Ik geen idee wat ik allemaal gezien heb, maar in iedergeval van veel wel een stukje.
De namen ken ik niet, weet alleen dat Iggy Pop en Danko Jones het betere werk was.
En nog 1 of 2 bandjes met raggende gitaren die wel aangenaam waren. Massive Attack
was niet helemaal mijn ding. DJ shadow helaas alleen laatste 5 min gezien. Urban Dance
squad was slecht.
 
Back
Top