een ms-10 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmmmmm, een echte MS liefhebber dus ...... ;)

Lijkt me weinig zinvol melding te maken van iedere anaaloge synth die weer eens ergens te koop staat voor te veel pleuroos.

Een leuke tip/aanbieding is natuurlijk altijd interessant, maar

:confused:



My 0.02
 
Die 'boeren' hebben trouwens ook nog een echte proteus 1 voor 495 in de aanbieding. Wow! Da's wat je noemt een collectors-item 8o)
 
sorry hoor, dan maar alles voor mijzelf houden, heeft zijn voordelen nog ook!
 
Origineel geplaatst door Cozko
Die 'boeren'

Lekkere nuances maak je zeg...

Goed, ik ken het zaakje in Hoogeveen dus.

Prima gasten, hun markt ligt nu eenmaal niet in de elektro scene.
Sommige dingen verkopen ook weer heel geschikt, heb er aardig wat spullen weggegesleept.

Deze MS-10 is volgens mij van hun administrateur die hem onder het stof op zolder vandaan heeft getoverd.
Het beestje is in een hele mooie staat voor zover ik weet.

Om kort te gaan, het is eigenlijk een particuliere aanbieding. Staat er ook achter IO van klant.

Heb ze ook al 20x gezegd dat niemand dit voor een MS-10 neertelt...
 
Origineel geplaatst door The Q


Prima gasten, hun markt ligt nu eenmaal niet in de elektro scene.

Deze MS-10 is volgens mij van hun administrateur die hem onder het stof op zolder vandaan heeft getoverd.
Het beestje is in een hele mooie staat voor zover ik weet.

Om kort te gaan, het is eigenlijk een particuliere aanbieding. Staat er ook achter IO van klant.

Heb ze ook al 20x gezegd dat niemand dit voor een MS-10 neertelt...

Ten 1ste: de muziekstijl, heeft niks te maken met de prijs die ze voor iets vragen (een bedrijf kan op diverse betrouwbare sites zien waarvoor een apparaat doorgaans verkocht word)

Ten 2de: Iets in opdracht voor een klant verkopen vind ik een rare constructie van een bedrijf, zeker voor zo'n prijs !

Ten 3de: Ik houd de music house site vaak in de gaten voor 2de hands spul, maar nog nooit hebben zij voor leuke bedragen apparatuur verkocht.
 
Yo C-code het gaat over "sound house" niet "music house"
maar ze zijn allebei duur idd :)
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code

Ten 2de: Iets in opdracht voor een klant verkopen vind ik een rare constructie van een bedrijf, zeker voor zo'n prijs !

Ten 3de: Ik houd de music house site vaak in de gaten voor 2de hands spul, maar nog nooit hebben zij voor leuke bedragen apparatuur verkocht.

2: gebeurt best vaak, vaak voor een bepaald percentage van de prijs. Zonder dat jij er naar om hoeft te kijken worden zo je spullen voor je verkocht.

3: Die discussie is al 10x gevoerd...
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
music house zijn prijs technisch gezien een schoolvoorbeeld van afzetters cq profiteurs

Onzin !!!
Natuurlijk is het duurder maar je vergeet dat Music house hun "Vintage"apparatuur via dezelfde weg als ons moet kopen.. Daarna wordt het apparaat gereviceerd (goed geschreven ?) En daarna krijg je garantie dus op zich valt het wel mee. Ik heb een jupiter6 voor een "leuke" bij een particulier prijs gekocht en die is al 3 maanden in reperatie .. Als ik hem bij music house had gekocht dan had ik een andere bak kunnen krijgen.
Denk je dat Music House een beetje service kan geven als ze alles voor "leuke" prijsen gaan verkopen of zijn personeel betalen of de huur van zijn pand.
Ik vind dat je ff beter moet opletten voor dat je iemand afzetters en profiteurs noemt.
 
* kuch *

DJ Code had zijn brilletje niet op ;)

Het is SOUND House in Hoogeveen Dextah :D

* Q snapt de verwarring wel met al die music housjes Sound housjes, Music Sjopjes Sound Sjopjed ,House housjes... *
 
Voor dat deze thread weer ontaardt in een scheldpartij van: "winkel X is kut" en "winkel Y zijn oplichters".

slotje.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top