eerste post met homebrew electronic music

niet meteen mijn stijl, maar ik heb ze met plezier geluisterd:)

alleen die laatste (angrymous) was me iets té experimenteel
 
metroid klinkt wel lekker, alleen mag die kwa volume wel wat harder.. ;)
Ik hou wel van die tekno sound, gaat goed zo..
 
Vind et ook wel lekker experimentele tracks, ik verbaasde me in de eerste instantie dat et allemaal electribes waren maar toen ik wat langer luisterde hoorde ik tog die typische sound.

jammer dat je die rm1x weg heb gedaan, ik heb een rm1x en een electribe ermk2 en die sequencer van de rm1x is tog wel heel dik vergeleken met die van de electribe.
Maar aan de andere kant is dat juist niet de bedoeling met jou experimentele muziek8).
Suc6 verder.
 
Leuke trakkies hoor!
Ook ooit zowel rm1x als (alle) tribejes gehad, ik gad dat zelfde probleem en vergelijk dat ding toch weer meer met een pc.
Meer mogelijkheden ok!
Maar gelijk ook weer minder intuitief. (en die sounds van de rm1x..... tsja)
Angrymous is het meest experimenteel en kan ik het meest waarderen en buzzlight... doet het niet.
Oh ja heb je ale eens geprobeerd alle audio-in's te gebruiken van je tribejes?
Das expirimenteel doorlussen zeg maar!
:okdan:
 
Hee thanks voor de feedback en die buzzlightyear was minof meer een toevaligheid met draaien en vond het zelf wel grappig klinken vandaar dat ik het heb opgenomen. Angrymous is in mijn ogen ook het meest experimenteel. Ik heb nog al wat tracks gemaakt in het afgelopen jaartje en er zitten dus ook nummers bij die ik met 1 electribe heb gemaakt. Ik zal volgende week wat ander tracks op mijn site zetten wellicht kun je dan weer eens beluisteren en een meening geven.

Nogmaals bedankt voor de tips en tricks.

Gr

Mark*D
 
Back
Top