Ambient: Shipwreck

hmmm........relax zeg......:z Heerlijke sfeer om in weg te dobberen. Knap gedaan hoor! Ik vind het geheel wel behoorlijk donker klinken, vooral het achtergrondakkoord is nogal zwaar. Ik denk dat als je die met iets minder laag afmixt, dat dan 't geheel wat meer open komt, en die heerlijke lage achtergrondgeluiden nog beter tot hun recht komen. Zodat je er nog beter in kan verdrinken.
Maar goed da's mijn mening. Ik weet wel bijna zeker dat je daar zelf anders over denkt...;)


:okdan:
7-1%20Penny%20Lehmann-shipwreck.jpg
 
Het gaat eigenlijk om een ruimteschip.

En het is idd zwaar maar ik had er een zooi laag weggehaald.
Het leuke zelf vind ik de details die erin zitten.
Die vallen pas op na een paar keer luisteren.
 
Dit is er wel een die ik vaker wil luisteren, nu eerst :Z :z
Later meer.....
 
Van vage geluiden ben'k wel liefhebber, vooral 't geluid dat zowat opkomt op 1:28, mooi!

Overigens vind ik er niet zó veel laag inzitten als beweerd wordt, maar er is nog genoeg plaats over om de rest van de geluiden (behalve die 'paukenslag') wat meer naar voren te halen.

Misschien een goed idee om naar het einde toe van basnoot (die lange doorklinkende pad) te veranderen, geeft een totaal andere benadering aan die 'woingiaaw' lead die erboven zweeft.

:okdan:
 
Supergoed dit. Zou zo onder een film geplakt kunnen worden. Documentaire/film

Eigenlijk heb je het beeld niet nodig, want je hebt de titel goed gekozen. Misschien nog wat waterbubbels erbij
 
Back
Top