Slow ambient (cinematic) jam

Heel mooi hoor...
Deze heeft iets weg van twin peaks waarvan de componist onlangs is overleden...
(Angelo Badalamenti was 85 jaar...)

En ik vindt 'm toch variabel...
mooie overgangen met hetzelfde thema...
top 3.png
 
ja mooie ontspannen jam, werkt goed met het lage tempo en vrij minimale drums
Thnx man!
Ik probeerde gisteren weer zo iets te maken, maar eindigde met iets meer energie.
Hij is nog niet af en ik wil hem nog een paar keer oefenen. Tot dusver zit er veel handwerk in, dus die komt later.
 
Inderdaad mooi!

Ik heb een instapmodel Korg EK50 arranger en hoopte dat de piano presets van de MC-707 beter zouden zijn dan die van de veel goedkopere Korg. Naar mijn gevoel is dat niet het geval. De meeste Roland piano presets op de MC-707 klinken in vergelijking met de Korg dof en de meer heldere presets ervaar ik als wat โ€˜metalerigโ€™ als er al geen pads doorheen gemixt zijn. In deze jam klinkt de piano echter mooi en dat maakt me nieuwsgierig Welke preset is datt?
 
Inderdaad mooi!

Ik heb een instapmodel Korg EK50 arranger en hoopte dat de piano presets van de MC-707 beter zouden zijn dan die van de veel goedkopere Korg. Naar mijn gevoel is dat niet het geval. De meeste Roland piano presets op de MC-707 klinken in vergelijking met de Korg dof en de meer heldere presets ervaar ik als wat โ€˜metalerigโ€™ als er al geen pads doorheen gemixt zijn. In deze jam klinkt de piano echter mooi en dat maakt me nieuwsgierig Welke preset is datt?
Thnx.
Het is even zoeken inderdaad. En ik moet zeggen dat een goede reverb veel helpt.
In mijn geval de Source Audio Collider.
Dit was de preset 'Nice piano'. (what's in a name).
Als ik hem helemaal kaal beluister is het niet top, maar zo in de mix met de collider vind ik hem prima doorkomen.
 
Back
Top