Mijn eerste Korg OASYS track

Mooie track inderdaad, goed geproduceerd ook. Ik moet zeggen dat je al aardig uit de voeten kan met de Oasys, voor iemand die hem net heeft! :okdan:
 
Het lijkt wel op een demo van het apparaat.
De geluiden klinken wel erg goed. De track op zich is wel erg gelikt en beetje tam.
D'r zitten trouwens wel een paar haperingen in de track trouwens.
 
Origineel geplaatst door fuse
Het lijkt wel op een demo van het apparaat.
De geluiden klinken wel erg goed. De track op zich is wel erg gelikt en beetje tam.
D'r zitten trouwens wel een paar haperingen in de track trouwens.

Verwar een demo niet met het onvolprezen Karma. Er is flink wat Karma tweaking voor nodig om dit resultaat te verkrijgen...
 
Nou ik vond het meer een demo achtig liedje omdat je dan zo'n gevoel krijgt omdat alles uit het ene apparaat komt.
 
Dat zeg je tegen iemand met een EX5. ;)
 
Re: Mijn eerste Korg OASYS track

Origineel geplaatst door elfrabo
en die klinkt goed..

:D en zo bescheiden ook..


Vind er wel een aantal mooie geluidjes in zitten, maar de track opzich vinnik een beetje rommelig qua 'overgangen'.

Waarschijnlijk klinkt ie (qua sound) in 't echt wel een stukkie mooier :)
 
Re: Re: Mijn eerste Korg OASYS track

Re: Re: Mijn eerste Korg OASYS track

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D en zo bescheiden ook..


Vind er wel een aantal mooie geluidjes in zitten, maar de track opzich vinnik een beetje rommelig qua 'overgangen'.

Waarschijnlijk klinkt ie (qua sound) in 't echt wel een stukkie mooier :)

Ik weet niet wat je bedoelt met 'echt' maar natuurlijk doel ik op de prachtige combinatie die Korg in elkaar geschroefd heeft. Mij resteerde slechts Karma tweaking en een lead inspelen. Alles is Life gespeeld: geen editing achteraf
 
Laatst gewijzigd:
ik bedoelde met 'echt' gewoon thuis via monitors, oid in plaats van zo als mp3 via i-net ;)
 
Inderdaad wel mooie geluiden. Zeker het begin doet me denken aan tangerine dream.

Verder sluit ik me aan bij wat eerder gezegd is: het kabbelt wat voort, maar is niet echt spannend. De overgangen klinken niet soepel.
 
Origineel geplaatst door elfrabo
Verwar een demo niet met het onvolprezen Karma. Er is flink wat Karma tweaking voor nodig om dit resultaat te verkrijgen...
.

Ja!Karma tweaking van jou?Of van Stephen kay?Geluiden staan als een huis,dat hoor ik.Best wel een goed nummer kunnen zijn,als je sommige overgangen,meer laat overglijden.
 
Klinkt erg jammer, maar zoals al eerder gezegt is zijn de overgangen wat slordig
Misschien kun je die sound die je telkens ineens weg haalt door laten spelen maar wegfilteren tot je em bijna niet meer hoort ofzo
Wel vet trippy dit, goed werk! :)
 
Origineel geplaatst door rendering_rebel
Klinkt erg jammer, maar zoals al eerder gezegt is zijn de overgangen wat slordig
Misschien kun je die sound die je telkens ineens weg haalt door laten spelen maar wegfilteren tot je em bijna niet meer hoort ofzo
Wel vet trippy dit, goed werk! :)

Ik ben het geheel eens met de kritiek op de overgangen. Ik heb het allemaal wat snel in elkaar gezet. Ik zal het trackje nog eens overspelen...
 
Origineel geplaatst door sinew1958
.

Ja!Karma tweaking van jou?Of van Stephen kay?Geluiden staan als een huis,dat hoor ik.Best wel een goed nummer kunnen zijn,als je sommige overgangen,meer laat overglijden.

De tweaking is van mij. Karma is van de onvolprezen Stephen Kay, althans de patenten. Het programmeerwerk van Karma 2 zal ongetwijfeld door een stel ijverige Japanners uitgevoerd zijn...
 
Klinkt lekker die oasys.. lekker organisch.

De track lijkt wel zo'n oud jaren 70 nummer, toen dit suoort spul nog zo'n beetje het enige was wat men uit een synth wist te krijgen. Klaus Schulze zou trots op je zijn.. alleen moet er dan nog een solo van een half uur in ;)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top