[track] A sitars Crown

Goeie muziek(zelfs zeer goed),voor mij iets te veel,new age..Wat ambient invloeden ertussen.Zou beter zijn.(persoonlijk)
 
Erg lekker hoor. Ik vind de geluiden goed gekozen, prettige kloppende melodielijnen en het nummer is lekker opgebouwd. Toppie:okdan:
 
Luistert wel lekker weg.
Mooie goed gekozen geluiden.

Maar ik weet zeker dat jij daar eigenlijk een nog veel betere track van kunt maken.
Ben je de laatste tijd niet wat snel tevreden? :D
 
Origineel geplaatst door hermax

Ben je de laatste tijd niet wat snel tevreden? :D

hehe:)

nouwww, valt wel mee toch?:)
Ik gebruik normaal toch best veel tijd voor mijn nummers.
Dit was meer een uitgebouwde test, was aan het prutsen met dat sitar geluidje namelijk. Was eerder ook niet van plan om het te posten.

De volgende track wordt trouwens een echte palingsound "als het allemaal lukt" :D
 
Origineel geplaatst door Unic
De volgende track wordt trouwens een echte palingsound "als het allemaal lukt" :D

Palingsound???
Wat is dat???
 
Origineel geplaatst door hermax
Palingsound???
Wat is dat???

BZN, Piet Veerman of de Cats, zo van die zaken ;) . Dikwijls geassocieerd met Volendam.

Ik zal tjidens de middagpauze ook eens naar Crown luisteren.

:doei:
 
Zojuist maar even vlug geluisterd.

Het geheel steekt goed in mekaar. Sequencegeluid is knap, sitar steekt goed af, mooie strings en een arp-padje op de achtergrond. Drums à la TR808 :P en lekkere verlaagde handclap. Ook de sfeer die je creëert is zuiver en helder.

Maar ik heb toch ook de indruk dat dit nog niet volledig uitgewerkt is. Je zou her en der wat instrumenten kunnen toevoegen zodat het voller wordt en er wat meer afwisseling voorkomt. Nu vind ik het een beetje te eentonig om 4:05 min lang te zijn. Langs de andere kant is het natuurlijk wel zo dat niet iedereen van 'volle' muziek houdt en dan doet deze laatste opmerking er eigenlijk niet toe.

Wat ik wel knap vind is het bewijs dat je erg veel stijlen goed aan kan. Ik doe het je niet na. Alleen daarvoor vind ik dat je een compliment verdient :okdan: .

:doei:
 
Origineel geplaatst door Danny
Zojuist maar even vlug geluisterd.

Het geheel steekt goed in mekaar. Sequencegeluid is knap, sitar steekt goed af, mooie strings en een arp-padje op de achtergrond. Drums à la TR808 :P en lekkere verlaagde handclap. Ook de sfeer die je creëert is zuiver en helder.

Maar ik heb toch ook de indruk dat dit nog niet volledig uitgewerkt is. Je zou her en der wat instrumenten kunnen toevoegen zodat het voller wordt en er wat meer afwisseling voorkomt. Nu vind ik het een beetje te eentonig om 4:05 min lang te zijn. Langs de andere kant is het natuurlijk wel zo dat niet iedereen van 'volle' muziek houdt en dan doet deze laatste opmerking er eigenlijk niet toe.

Wat ik wel knap vind is het bewijs dat je erg veel stijlen goed aan kan. Ik doe het je niet na. Alleen daarvoor vind ik dat je een compliment verdient :okdan: .

:doei:

Bedankt voor je compliment.
Het nummer is dus in 1 dag gemaakt. Hij is nu wat kaal inderdaad, hoewel het prima kan zo heb ik ook wel het gevoel dat er nog een en ander aan toegevoegd kan worden. Maar dat ga ik nu niet meer doen:D
 
het heeft wel wat vangelis achtigs. ik vind t tof.

maarre, het heeft genoeg potentie om een nog betere track te worden.

voor een zaterdag middagje is dit echt een hele prestatie!!

k hoop dat je hier nog wat mee gaat doen...

bliepbliep
 
Hey

Ik heb ook even geluisterd, je doet me denken aan Jean Michel Jarre. familie? haha
klinkt goed. zonder twijfel. al is het niet 100% mijn smaak. Ik zou er wel een uptempo versie van willen maken.

Dus als je het een uitdaging vind, hoor ik het wel.

Gtz Jos
 
Origineel geplaatst door Sjoshke
Hey

Ik heb ook even geluisterd, je doet me denken aan Jean Michel Jarre. familie? haha
klinkt goed. zonder twijfel. al is het niet 100% mijn smaak. Ik zou er wel een uptempo versie van willen maken.

Dus als je het een uitdaging vind, hoor ik het wel.

Gtz Jos

Als je met fl ook werkt en 1 en ander aan plugins hebt, dan zou ik zeggen succes, stoei er maar lekker mee:D

Doe me anders maar een pm:)
 
Back
Top