recycle loops knippen

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
hallo om maar meteen te beginnen

altijd als ik met recycle loops knip en verstuur naar de sampler of op de pc zelf opsla dan altijd plakt recycle er een stukje reverse achteraan dus als de sample afgelopen is gaat ie weer de andere kant op

ook als ik samples van m, n sampler naar recycle laat en dan met recycle ze op de pc opsla dan nog plakt recycle er een stuk reverse achteraan

normaal knip ik het er altijd af maar ik wordt er nu wel een beetje gaat van, lijkt haast wel een restriced future ofzo zodat je het niet kan gebruiken nogal raar


zal ff voor beeld posten
 

Attachments

  • drl17003r 003.wav
    171,4 KB · Bekeken: 46
Hé toen ik deze loop hoorde herkende ik de loop meteen uit een nummer van Thunderdome 6..
Dus ik even kijken, en ja hoor! 8o)
(de loop zal waarschijnlijk ook wel vaker zijn gebruikt in andere nummers?)

ontopic: het klinkt wel alsof er iets met de buffer is. Ik heb recycle nog nooit gebruikt, maar staan er geen vreemde waarden bij de buffersize in de setup o.i.d.?
 

Attachments

  • dance overdose_-_wake up to the overdose.mp3
    704,9 KB · Bekeken: 45
grappig dat is inderdaad dezelfde, die loops stonde al op de harde schijf.

verder denk ik haast niet met de buffer toch? als ik de sample naar recycle trek dan is hij nog normaal zodra ik hem als wav save of naar de sampler stuurt plakt hij het erachteraan, opzich is het wel makkelijk knippen want je kan precies zien waar de sample ophoudt en terug begint te spelen
 
Back
Top