Acid Pro 6 routing problem (ook cubase)

Brice

Stamgast
Lid sinds
5 oktober 2005
Berichten
284
hey iedereen,

ik gebruik sinds kort ACID pro en ben er volledig verliefd op geworden, alleen zit is er wel een zwaar minpunt: de manier waarop het, net zoals vb cubase, aparte midi / vst instrument tracks gebruikt. Op deze wijze moet je dus je midi track naar je vst instrument leiden om zo geluid te krijgen (ipv gewoon het instrument meteen op je midi track te plaatsen).

Nu is mijn probleem, dat ik de vst instruments helemaal niet kan routen naar een audio track, en alsdusdanig kan ik het instrument ook niet opnemen. Moet ik dan echt een hardware harddiskrecorder gaan kopen enkel en alleen om mijn vst's te kunnen opnemen? belachelijk:stupid

kent er iemand een trucje misschien? Hoe doen jullie dit in cubase bijvoorbeeld?

thanks:okdan:
 
Origineel geplaatst door virkaz
hmm.. manual?

nice try:D

neenee, tmanual heb'k al gelezen, ik vrees dat'k op de gewone manier die vst niet naar een audio channel kan routen...
ik DENK dat ze erop rekenen dat je nog een externe mixer of recorder gebruikt... maar dat doe ik dus niet.
 
Ik heb de demo op m'n laptop, en mij lukt het ect wel om een mixdown te doen van een vst die ik in de mixer heb gemaakt te linken met een midi-spoor?
 
Back
Top