Midi Control voor de Tascam FW1082.....Hulp nodig !

Harold

Stamgast
Lid sinds
27 mei 2005
Berichten
145
Locatie
Amersfoort
Hallo mensen. Ik kan wel wat hulp gebruiken van een echte Midi feak die hopelijk ook werkt met de Tascam FW1082.

Ik heb het apparaat nu een paar weken en ben er echt superblij mee. Maakt het met Cubase werken een stuk prettiger.

Alle faders, mute en select knoppen werken dan ook perfect en de muis is dan ook stukken minder nodig dan voorheen.

Maar !!!.............Er zitten 4 draaiknoppen en 4 drukknoppen op de FW waarmee je de Eq per kanaal kunt instellen.
Deze zijn als het goed is midi toe te wijzen aan de Cubase EQ functies ...

Mijn vraag ? Hoe werkt dit in hemelsnaam ? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik begrijp dat je dit op 1 of andere manier in het menu voor Midi Control moet doen. Maar het lukt me echt niet ....ook niet na meerdere malen de manual en het berteffende hoofstuk te hebben doorgespit.

Moet je de tascam dan ook met Midi kabels aan de PC verbinden ? Of ziet íe virtuele Midi kanalen ?

'T zou echt super zijn als iemand me hiermee verder kan helpen.........
 
Laatst gewijzigd:
He ? Werkt er nu echt niemand met een Tascam FW1082 die mij een beetje de goede richting in kan helpen ?
 
Hehe.....

Na lang prutsen, prutsen, manual d'r weer bij.................Nog és wat veranden....................Om vervolgens nog és wat te prutsen.................

En uiteindelijk.........................YES....................'T is dus voor elkaar !!!

Hulp is dus niet meer nodig.
 
Origineel geplaatst door MrM
Lekker hè, tegen jezelf praten...


Tja....Normaal heeft iedereen hier altijd het hoogste woord....

Maar nu was er weinig reactie..........

Jouw berichtje nu, nadat ik het al heb opgelost komt ook als een heerlijke pot mosterd na de maaltijd........
 
Back
Top