Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Te vinden in Van Dale:

PHOCHOS
pho-chos synoniem voor wispelturig

wis·pel·tu·rig (bijvoeglijk naamwoord; wispelturiger, wispelturigst; wispelturigheid)
1 grillig, onstandvastig, veranderlijk



:dubbel:

Gewoon leip is de vertaling van het Latijns naar het Nederlands.

Phochos8~
 
Te vinden in Van Dale:

PHOCHOS
pho-chos synoniem voor wispelturig

wis·pel·tu·rig (bijvoeglijk naamwoord; wispelturiger, wispelturigst; wispelturigheid)
1 grillig, onstandvastig, veranderlijk
:dubbel:

Moet nog wel bij:

één van de sfeermakers van het synthforum
 
Inderdaad......helemaal mee eens.
Zonder Phochos geen synthforum.nl!
dusssssssss....



Te vinden in Van Dale:

PHOCHOS
pho-chos synoniem voor wispelturig

wis·pel·tu·rig (bijvoeglijk naamwoord; wispelturiger, wispelturigst; wispelturigheid)
1 grillig, onstandvastig, veranderlijk
2 één van de sfeermakers van het synthforum



:dubbel:
 
Ik verheug me nu al op de dubbelaar X5DR! :okdan:

Napole0n,

Wellicht, wellicht, ....................., misschien een mogelijke nieuwe cd!!!

Phochos
 
deze:
En de hoes van de cd.
attachment.php

maar ik zie dat ik glansrijk te laat was met mijn reactie :o: volgens mij is de cd allang teruggetrokken uit productie
 
deze:


maar ik zie dat ik glansrijk te laat was met mijn reactie :o: volgens mij is de cd allang teruggetrokken uit productie


Gaat Pochos de kant op van de "filmmuziek"?
"natuurfilms" wel te verstaan.
 
Gaat Pochos de kant op van de "filmmuziek"?
"natuurfilms" wel te verstaan.


Ach, waarom niet eigenlijk. Klaus Schulze heeft ook al muziek gemaakt voor natuurfilms cq. wip- en schommelfilms (of zoals Koot en Bie het uitdrukte, Kneukfilms). Is altijd prettig om naar die Hema-worsten te kijken!!:D
 
Op Orion Records is de nieuwste van Haags Timmerbedrijf uitgekomen, titel "Grau".

Phochos:D
 
deze:


maar ik zie dat ik glansrijk te laat was met mijn reactie :o: volgens mij is de cd allang teruggetrokken uit productie

Nee hoor, Roel. Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is nog altijd verkrijgbaar, moet er alleen even een wat ander hoesje voor verzinnen (staat teveel censuur op:D)

Phochos:halleluja
 
Heruitgeracht op Orion Records zijn de cd's "Micro Macro - The Original" van Phochos en "A Tale Of Two Cities" van Mindsearch's Revenge. Daarmee komt de cd "Through The Looking Glass" te vervallen, daarop stonden de ovegebleven nummers van beide cd's nadat op Fonos "Micro Macro" (de beste stukken van de twee bovengenoemde cd) was uitgekomen.

Wellicht dat Micro Macro, uitgekomen op Fonos, door mij wordt teruggetrokken met het heruitkomen van beide cd's op Orion Records.

Phochos:dj:
 
De website www.orionrecords.nl wordt niets meer mee gedaan, vanaf nu zal ik alleen nog de website www.phochos.org/phochos aanpassen. Dat is nu ook gedaan, hij is in het Engels veranderd en er is een extra pagina bijgekomen met de te verkrijgen cd's, met erbij fotootjes van de hoesjes.

Phochos

P.S. Dit is gebeurd omdat a) de website Orion Records.nl iedere keer van slag af was en b) het handiger is om alles in een website te hebben.:walker:
 
Er komt binnenkort ook nog een 5e pagina bij met foto's van de WAH-Studio door de jaren heen.

Phochos
 
Door een grote storing bij Hetnet was de pagina Orion Records niet te bereiken of aan te passen. De pagina blijft, maar wordt veranderd in een website voor mijn ruimtevaart en sterrenkunde, met overzichten en plaatjes gemaakt met mijn eigen telescopen. Dus zal www.phochos.org/phochos alleen nog maar de website voor de muziek worden.

Phochos
 
http://www.phochos.org/muziek/MovementInBlue01.mp3

Deze is ook leuk! Hoe oud is deze song? Vind de vocalen wel grappig. Het geheel is iets onsamenhangend. Kun je best meer uit halen. Niet "meer" in de zin van ''meer geluiden". Eerder een betere mix en passages schrappen. Zou je zo maar een release op kunnen leveren.

Die is uitgekomen op de cd Movements With Red, Yellow, Blue and Green bij Fonos.

Phochos
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top