Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben begonnen aan twee nieuwe cd's van Phochos, "Cosmos Volume 3" en "GW7". Deze laatste wordt opgenomen met alleen de Roland GW7, de Use Audio Plugiator, de Novation Xiosynth25 en de Boss BR600, geen samples erbij.

Phochos
 
En de BEHRINGER XENYX802 dan? Gebruik je die dan niet meer?

Oh ja, natuurlijk wel. Vergeten!!!:stupid:stupid:stupid
 
Ik ben begonnen aan twee nieuwe cd's van Phochos, "Cosmos Volume 3" en "GW7". Deze laatste wordt opgenomen met alleen de Roland GW7, de Use Audio Plugiator, de Novation Xiosynth25 en de Boss BR600, geen samples erbij.

Phochos

Doordat er enkele apparaten de studio uit gaan of er al uit zijn, zal de setup voor de cd "GW7" alleen nog maar uit de klavieren Roland GW7, de Yamaha MK100 en de Boss BR600 recorder bestaan.

Phochos

P.S. Er komen dit jaar geen cd's meer uit bij Fonos, wellicht begin volgend jaar weer een paar.

Op Orion Records is de dubbelaar "Colours Of Infinity" van Phochos-Haags Timmerbedrijf uitgekomen (zou oorspronkelijk op Fonos verschijnen).
 
In juli en augustus ga ik werken aan meerdere projecten.

Om te beginnen ben ik begonnen aan de opnamens van "GW7", het album van Phochos waarop ik alleen maar de Roland GW7 Work Station gebruik.
Daarnaast werk ik aan de projecten "Cosmos Volume 4", "Spirits From The Frozen Worlds Volume 3 (weer met een kunstwerk op de hoes van Adelbert Von Deyen)" en "The Equivalence Relations Volume 3".

Phochos

P.S. Daarnaast werk ik samen met een artiest van Sunset to Sunrise Records, die gaan mijn track "Movements In Red-Excerpt" gebruiken als intro en verwerking in een nieuw nummer. Ik krijg daarvoor 50% van de opbrengsten in totaal!!!!!!!:D
 
__________________
OPNAMEHOEK (STUDIO):

CASIO SA1/PACKARD BELL E6320/ROLAND GW7/ROLAND MC307/YAMAHA PS400.

COMPUTERHOEK (STUDIO):

EJAY DANCE 7/EJAY TECHNO 5/MAGIX STUDIO2007/MAGIX STUDIO2008MIDISMART//STEINBERG WAVELAB.

WEBSITES PHOCHOS:
www.orionrecords.nl / www.phochos.org/phochos / www.phochoscorner.blogspot.com / www.myspace.com/phochos

Neemt wel veel ruimte in en wie kan het nu schelen of je een packard bell computer gebruikt of ejay dance. Die "geweldig indrukwekkende" gearlijst kunnen ze toch ook wel lezen op je websites.
Kan je die net zo goed alleen vermelden.
 
Wees blij dat er zoveel hardware verkocht is, die signature was eerst nog 3 regels langer :D
 
Je moet eronder zetten wat je zelf wilt Pochos. :W

Voor degene die het interessant vindt kan het lezen.
De rest moet maar iets verder doorscrollen.............. :smeris:
 
Ik had gisteren ineens zin om flink aan de nieuwe cd "GW7" te gaan werken. Zodoende zijn er nu drie nummers al klaar, moeten alleen nog afgemixt worden. Ik heb hiervoor de Roland GW7, de Roland MC307, de Novation XioSynth25 en Magix Soundpool samples gebruikt, verwerkt via mijn Magix Studio 2007 en 2008.

Phochos
 
In de loop van dit jaar verschijnt er nog een "Time-Sessions" cd bij Fonos, met wederom nummers van meerdere cd's van Phochos uit Orion Records, aangevuld met extra nieuwe nummers.

Phochos
 
Ja!, zo prima toch. Alles is er nog steeds, maar neemt weinig ruimte in. Vroeger hadden heel veel leden echt enorme lijsten onderaan staan en met een paar berichten was een pagina al gevuld. En dan zijn er dus van die topics waar een ieder zowiezo al z'n spullen vermeld had.
 
Het is een drukte van jewelste in de W.A.H.-Studio. Ben momenteel bezig met de opnamens van "The Equivalence Relations Volume 3". Daarnaast wordt een andere nieuwe voorbereid, "C Is For Casio" waarbij ik alleen de Casio Sa1 Tonebank en de nog binnenkomende Casio PT30 ga gebruiken met daarbij gebruik makend van de Boss Micro BR recorder.
Op Fonos komt binnenkort toch de dubbelaar "Terra" uit met daarop de cd's "Terrania" en "Earthly Connections". En daarnaast ook nog deel 4 van de serie "Cosmos". Daar ik de komende drie weken met vakantie ben en ik nergens heenga, kan ik veel tijd besteden in de studio.

Phochos:D
 
En de cd "GW7" is afgelopen weekend afgekomen. De titel "GW7" verwijst naar de Roland GW7 synth, waar ik veel samples van heb gebruikt voor de muziek.

Phochos:kimono:
 
Wat kunde Gij niet meer volgen? Mijn impulsiviteit?

Deze twee cd's bij Fonos worden nu echt (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) de laatste bij Fonos, de rest zal alleen nog maar bij Orion Records uitkomen.

Misschien dat ik in de toekomst nog een keertje een cd of DVD bij Groove van Ron Boots laat uitkomen.

Phochos:doei:

En ja, ik weet het (voordat anderen er weer op reageren). Ik zou stoppen maar omdat ik het toch leuk blijf vinden om via hen het uit te brengen, ga ik gewoon bij Fonos door.

Phochos:doei:
 
Te vinden in Van Dale:

PHOCHOS
pho-chos synoniem voor wispelturig

wis·pel·tu·rig (bijvoeglijk naamwoord; wispelturiger, wispelturigst; wispelturigheid)
1 grillig, onstandvastig, veranderlijk



:dubbel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top