[minimal techno] Forcesupreme - machines

Origineel geplaatst door no_disc
lekker weer!:)

vind het trouwens mooi dat je altijd weer bewijst dat trackers niet minderwaardig zijn:)

idd ik hoor soms de vetste shit gemaakt met trackertjes.. alleen mij lijkt t niks meer.. al die codes invullen (voor filters etc).. meer typ werk dan zelf spelen (als dat bij trackers van tegenwoordig nog t geval is)

maar vet plaatje hoor!!:biertje:
 
volgens mij kun je in renoise lekker op de toetsen van je midicontroller spelen, en de filters enz. koppel je dan gewoon aan je knopjes :)
ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat het zo werkt

misschien weet forcesupreme zelf hier meer over? zou handig zijn, want ik ben zelf nog aan het twijfelen om volledig over te schakelen op renoise:)
 
Niks mis mee deze track....tenminste eens geen hersenloos gebonk. Zeer mooie rone bassdrum (mag ik vragen hoe je deze hebt gemaakt?) en goede levels kwa mix.

Ik zeg :okdan:
 
Origineel geplaatst door no_disc
volgens mij kun je in renoise lekker op de toetsen van je midicontroller spelen, en de filters enz. koppel je dan gewoon aan je knopjes :)
ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat het zo werkt

misschien weet forcesupreme zelf hier meer over? zou handig zijn, want ik ben zelf nog aan het twijfelen om volledig over te schakelen op renoise:)

Klopt ja, je kunt gewoon je midi 'acties' opnemen. Daarnaast heb je het ook gewoon intekenen zoals dat bij de meeste sequencers gaat.

Niks mis mee deze track....tenminste eens geen hersenloos gebonk. Zeer mooie rone bassdrum (mag ik vragen hoe je deze hebt gemaakt?) en goede levels kwa mix.

De bassdrum is een vrij standaard 909 kick die ik ge-highcut heb en een andere kick ernaast gezet voor het mid en nog eentje voor het hoog. Zo kun je vrij makkelijk je bassdrums 'tweaken'.
 
Back
Top