[jeugdsentiment] 2 Unlimited megamix!

Dj REsound

Ingeburgerd
Lid sinds
5 oktober 2003
Berichten
91
Locatie
Oss
13 tracks van 2 unlimited in een eigentijdse mix gestopt. Niet gemixed, maar echt opnieuw geproduced.

2unlimited_band1.jpg


Je kan begrijpen dat ik hier dik een maand mee bezig ben geweest! Het was zeker de moeite waard, misschien iets voor een white label?

klik om daarna de mp3 te downloaden in 192 kb/s
:dj:

Extra info gebruikte nummers:
Here I go
Faces
No limit
Twilight zone
Jump for joy
Let the beat control your body
Maximum overdrive
Tribal dance
The real thing
Workaholic
Do what´s good for me
Get ready for this
Nothing like the rain
 
Laatst gewijzigd:
Hoe bedoel je los van elkaar?

Op zich is van elk deel een complete track te maken natuurlijk. Soort album maken van 2 Unliited "The revival" is dus erg goed mogelijk! Van elke track heb ik de vocals etc. helemaal gefilterd, ook via via aan originele vocals gekomen, dus allemaal goed bruikbaar voor losse tracks.
 
Dat toetertognietoe. Het gaat meer om de kwaliteit en draaibaarheid. Dus doordat 2U zuigt kan ik al geen goed werk meer leveren? Ik haatte vroeger ook 2 Unlimited btw. In die tijd was ik "punker"! Jawel! 8> Des te meer uitdaging er toch nog iets van te maken. (al moet ik zeggen dat Ready fot this en Workaholic goed gemaakt waren voor die tijd!)
 
Leuk gedaan maar echt crea bea kwa beats ben je niet geweest. Het is wat standaard 4x4 gebeuren. Dat zal wel je doel geweest zijn denk ik, maar ik vind het ietwat saai.
 
2unlimited, mmmmmm... Ieder zijn ding. (Wellicht moet je het vroeger gehaat hebben om nu te waarderen)

Wat ik wel interessant vind: Wat voor draaitafel is dat afgebeeld op je pagina?
 
Origineel geplaatst door Arv
Leuk gedaan maar echt crea bea kwa beats ben je niet geweest. Het is wat standaard 4x4 gebeuren. Dat zal wel je doel geweest zijn denk ik, maar ik vind het ietwat saai.

Hier moet ik je zeker gelijk geven, beats zijn nog te simpel. Kan evt. nog veranderen, zal ook nog wel gebeuren! Ik pretendeer niet dat deze track al helemaal af is.
 
Origineel geplaatst door kraan
Wat ik wel interessant vind: Wat voor draaitafel is dat afgebeeld op je pagina?

Deze (meer hifi spul, deed het voor de looks en de kleur, omdat dat leuk in mijn website past):

Project Debut 3
The Project Dbut III ia a manual turntable with fitted cartridge.

The Project Debut 3 features Good sound from sound technology
• Project Debut 3 has a steel platter with felt mat and low-tolerance
chrome-plated stainless-steel axle runs on a
polished ball bearing in a brass bearing housing
• Project Debut III Headshell and armtube are formed from a single
aluminium workpiece, rotation allows adjustment of
needle azimuth despite fixed headshell
• The Motor on the project debut III is decoupled to reduce vibration
• The project debut 3 Tonearm bearing comprises inverted hardened
stainless-steel points

Project Debut 3 Turntable. Project debut III turntable.

The Project Debut 3 features:
• Project Debut 3 supplied with Ortofon OM 5E cartridge fitted
• Project Debut 3 is available in matt black, glossy black, glossy white,
silver, red, yellow, blue, green and champagne
• The Project Debut 3 Turntable is supplied with a dust cover

Zoek maar eens op red turntable op google, haha.
 
Origineel geplaatst door Arv
Leuk gedaan maar echt crea bea kwa beats ben je niet geweest. Het is wat standaard 4x4 gebeuren. Dat zal wel je doel geweest zijn denk ik, maar ik vind het ietwat saai.

Hier kan ik me bij aansluiten, ik vind het over het algemeen nogal klinken als 'een beat geplakt' onder de intro's. Wat scheelt er overigens met de zang in't begin?

Helaas zou'k eerder naar de originelen (op de verzamelcd Hits Unlimited) teruggrijpen, en m'n player op shuffle zetten. Maar hey, da's mijn uiting van jeugdsentiment ;).
 
idee : goed.

uitwerking : kan beter

beats zijn een beetje alsof ze van een house sample CD zijn getrokken.

alles is een beetje bij elkaar geknipt en geplakt geen duidelijke richting waar het heen gaat.

hier en daar nog een toonhoogte en timing probleempjes
 
Jep, toen ooit een begin gemaakt. Nu meer tracks er bij, weer wat extra vocals aangekomen etc. Zal nog wel even duren voordat ie "echt" af is. Zeker qua opbouw en beats.
 
Back
Top