[techhouse/minimal] Forcesupreme - puresoul

yayy!! heerlijke sound, heerlijke mix, lekkere sounds, en vind die trompet superrelaxed.
 
heel mooi gedaan. Lekker minimaal doch sfeervol. Super veel details en daar hou ik wel van. En alles klinkt dan ook nog eens geweldig, punchy maar ook heel ruimtelijk. Ik vind dit wel een soort "benchmark" van kwalitatief hoogstaande productie waar ik zelf ook nog een keer toe wil komen.

Ok, genoeg ass-kissing voor vandaag ;)
 
Hey Peter,

Met je paar laatste 'klikker de plop' tracks bewijs je wel weer dat je echt een muzikant bent die op een breed gebied werken kan, i like this shit.
Die trompet is niet echt mijn ding, maar het past in principe wel in de track. Misschien kun je hem wat synthetischer maken door hem ook te bitcrushen of wat te gaten ofzo.

Vraagje nog, hoe kom je aan de meest stabjes (kliks & plops)?
Uit je softsynths (en prog je ze dan ook zelf) of samples (ik weet dat je veel uit loopjes knipt)?
 
Wederom echt verschrikkelijk geile productie. Niets op aan te merken...:confused:

Draai "Moth" ook nog steeds geregeld.
Ik moet zaterdag op een after draaien om 06:00!

Bezwaar als ik deze en Moth erin jas?
 
Origineel geplaatst door Tundra
Wederom echt verschrikkelijk geile productie. Niets op aan te merken...:confused:

Draai "Moth" ook nog steeds geregeld.
Ik moet zaterdag op een after draaien om 06:00!

Bezwaar als ik deze en Moth erin jas?

Tuurlijk heeftie dat niet, meneer border community;)
 
Origineel geplaatst door Origin X
Tuurlijk heeftie dat niet, meneer border community;)

OH! OH! OH!
BEPAAL JIJ DAT :D

Nou goed, als jij het zegt...:dj:
 
Origineel geplaatst door Tundra
OH! OH! OH!
BEPAAL JIJ DAT :D

Nou goed, als jij het zegt...:dj:

:D Respect to tha border community eej :P
 
Origineel geplaatst door Origin X
:D Respect to tha border community eej :P

for sho'

offtopic: Drowning in a sea of love al gehoord?
 
Origineel geplaatst door Tundra
for sho'

offtopic: Drowning in a sea of love al gehoord?

[Offtopic]

Ik ken een gedeelte, maar gaat maart pas uitkomen dus voor de rest is het nog even afwachten.

Maar succes verzekerd in ieder geval, gaat echt het betere werk worden. Nathan is de man:halleluja

[/Offtopic]
 
Origineel geplaatst door Origin X
[Offtopic]

Ik ken een gedeelte, maar gaat maart pas uitkomen dus voor de rest is het nog even afwachten.

Maar succes verzekerd in ieder geval, gaat echt het betere werk worden. Nathan is de man:halleluja

[/Offtopic]

ja ik heb hem al namelijk, en hijs echt helemaal te gek!
In tijden niet zulke originele muziek gehoord :luv:
 
Origin X,
Het zijn stukjes uit samples van bijv. effecten, stemmen, machines etc. etc. en die heb ik weer bewerkt, gelooped, reversed, gebitcrushed etc. etc.

Er zitten ook wat samples uit de Electronic Instruments v2 batterykit van Native in, erg vette samples! En dan ook nog wat softsynth sounds die ik heb gesampled.

Tundra,
Ga je gang! Draaien mag altijd ;) Heb jij trouwens iets van doen met Border Comm. behalve je userplaatje? Die indruk kreeg ik nl. na Origin X. zijn reactie. ;)

Michiel blanken,
Ik gebruik de standaard bitcrushers van Renoise zelf. Daar zit een functie op waarmee je noise kunt toevoegen aan het signaal dat je bitcrushed. Met name op hoge sounds zoals hihats e.d. geeft dit een erg mooie, warme, crispy sound.
 
Origineel geplaatst door michiel blanken
Weet je toevallig een vst of dx plugin die dat ook kan?
Ik gebruik zelf namelijk cubase SX

probeer de PSP Nitro is...echt een awesome filter plugin, met verschrikkelijk veel mogelijkheden (zelf filterschakelingen bouwen bijvoorbeeld!)
 
Origineel geplaatst door forcesupreme


Tundra,
Ga je gang! Draaien mag altijd ;) Heb jij trouwens iets van doen met Border Comm. behalve je userplaatje? Die indruk kreeg ik nl. na Origin X. zijn reactie. ;)


Nee ik heb er (nog :P ) niks mee van doen, behalve dat ik het echt, zoals iedereen tegenwoordig, gewoon het gruwelijkste en vernieuwendste label vind wat ik ken.

Ik heb nu wel contacten bij mmmph.org en tidepool, twee netlabels die weer contacten hebben bij BC, dus wie weet...ooit...

Check voor mijn debut release op mmmph http://mmmph.org (veeel goeie jonge beginnende artiesten daar!)

Het is echt mijn grote droom om ooit de goedkeuring van meneer Holden te krijgen en daar een plaat uit te brengen :halleluja
 
Back
Top