Patser thread

Origineel geplaatst door glennplumber
Ga door Ga door !!!!

Waar is St. Eric nou, voor de driehonderdARPsopeenrijtje?
 
Zijn die dingen nou allemaal in Nederlad gebleven of zijn ze "vervlogen" naar buurlanden of zelf overseas?

R
 
Grappig is dat je dit soort geintjes met softsynths erg makkelijk kan flikken. ;)


Wel erg gemeen om zo BIG te patsen.
Hot dang!
 
...wat ik me dan afvraag:
Wat bezielt iemand om 3 of 4x dezelfde synth te hebben ?
Gaat het dan om 1 goeie en de rest voor onderdelen, is men gewoon hebberig, gaat het om de minieme verschillen tussen de synths (zoals bij de P5), of is de bezitter hoognodig toe aan een APK-tje ?

gave foto's trouwens hoor, vooral die 3x P5 kan ik errug waarderen
 
Origineel geplaatst door gemmetje
...wat ik me dan afvraag:
Wat bezielt iemand om 3 of 4x dezelfde synth te hebben ?
Gaat het dan om 1 goeie en de rest voor onderdelen, is men gewoon hebberig, gaat het om de minieme verschillen tussen de synths (zoals bij de P5), of is de bezitter hoognodig toe aan een APK-tje ?

gave foto's trouwens hoor, vooral die 3x P5 kan ik errug waarderen

gewoon hebberig... ;-) althans in mijn geval...
 
wauw

wauw

Origineel geplaatst door wouw
en wat moet je nou met 3 synthexen. Ik heb er dus nog maar één.

2 wauw
eg te waaaauw maar in het midden van die pict. is dat die fameous chroma ...= ook biggg!
en jullie zijn nog zieker dan ik ,.....hihi
maken we met dit forum geen wereldformaat synthie reclame ,...biertje ,...kraak piep ,....holland says high!
mega picturs mannen ,..ik heb wel 2 jx8ps is dat wat 16 voices 32 osc in unisono aster t twee doen ,....hm-hm
toch de meest van pict.eig zijn reparatiegastjes ,...soo niet allemaal zoo ziek dus:D
igg:{ :{
 
Re: wauw

Re: wauw

Origineel geplaatst door R-ond
2 wauw
eg te waaaauw maar in het midden van die pict. is dat die fameous chroma ...= ook biggg!

Sorry, maar dat is een T8 :engel:
 
Origineel geplaatst door Catscan
wouw heeft me over ruled

En ik ben nog het meest onder de indruk van de werkplaats van Synthfraek (tenzij dat een photoshopper is). Dat lijkt al een beetje op de studio van Vangelis destijds (hij had er zo'n acht).
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door wouw
En ik ben nog het meest onder de indruk van de werkplaats van Synthfraek (tenzij dat een photoshopper is). Dat lijkt al een beetje op de studio van Vangelis destijds (hij had er zo'n acht).


Ik ben GEEN photoshopper hoor.
PB maar voor een afspraak als je eens defecten hebt.
Er staan nog 2 CS80's als je snel bent (en nog vele anderen mooie synths...).
 
Origineel geplaatst door gemmetje
...wat ik me dan afvraag:
Wat bezielt iemand om 3 of 4x dezelfde synth te hebben ?

sommige dingen zijn zo mooi, die kan je een twwde of derde keer ook neit laten staan. of die nieuwe heeft net iets wittere toetsen en je kan die knoppen van die oudere overzetten om zo 1 übersynth te maken. zoiets.

en sommige mensen hebben zóveel dat het gewoon verstandig is dat ze het geld aan deze en niet aan een andere hobby uitgeven (ik noem even pc's, auto's kroeg- of hoerenlopen). dit soort echt mooie spulletjes houden toch hun waarde wel en dat lijkt me een prettige bijkomstigheid, zo ergens in het achterhoofd, als je je zolder er vol mee hebt staan.

ik kan me ook voorstellen dat het bepaalde gevoelens oproept bij sommige mensen die dolgraag zo'n memorymoog, prophet, jp8 of zo zouden willen hebben en bespelen, als ze op iemand zolderkamertje 3 van die dingen op een rij op hun kant zien staan.

kijk dan 's even nar de foto van monopoly (mono gaat weer los). die lost het ruimtegebrek anders op. de synths staan lekke rop hun plekkie en zijn matras staat op de kant, die slaapt dus altijd op zijn zij.
dat is de ware synthofiel.
 
slapen /synthies

slapen /synthies

jaaaa monopoly,..dat had ik ook al genoticed ,...
kunj sinds je serge ,...ziekte ....ggeen bedde goed meer betalen ,...???
dan ben je eg koploper hiero [:D ]:okdan: staat r netjesbij
 
Origineel geplaatst door Synthfraek
Ik ben GEEN photoshopper hoor.
PB maar voor een afspraak als je eens defecten hebt.
Er staan nog 2 CS80's als je snel bent (en nog vele anderen mooie synths...).

Het is dat die van mij op zolder staan, anders was ik naar je toe gekomen om een nog patserige foto te kunnen maken.
 
Origineel geplaatst door Leo
sommige dingen zijn zo mooi, die kan je een twwde of derde keer ook neit laten staan. of die nieuwe heeft net iets wittere toetsen en je kan die knoppen van die oudere overzetten om zo 1 übersynth te maken. zoiets.

En als je het aangeboden exemplaar niet aanschaft, gaat ie misschien wel naar het buitenland. AAARRRRGGGHHH. Nee, liever binnen onze eigen grenzen houden of brengen, toch ?
 
Back
Top