• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TR] Emu XL-7, Polymoprh

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntax Terror

Oktoknoppie
Lid sinds
17 november 2003
Berichten
829
Locatie
Voorhout
De EMU XL-7, goede sequencer, hoop aansluit mogelijkheden, de Pads hebben aftertouch, solide bouw, uitgebreid: USB, 2X MIDI-OUt, extra audio uit, enz. Incl. Proteus ROM, en een mooi geluid. Inclusief een EMU MP-7 tas, helaas dus niet de XL-7 tas maar hij past er net zo lekker in hoor, tas ziet er splinter nieuw uit (heb hem zelf nooit gebruikt)

Plaatje:
xl-7.jpg

-:)
xl-7-closeup.jpg

Ik heb nu een RS7000 en gebruik de XL-7 bijna niet meer.

Verder nog een Polymorph:
polymorph.jpg

-:)
polymorph_closeup.jpg

Het leukste aan de Polymorph is toch wel de fijne sequencer, tracks vooruit, achteruit, random, alles tegelijk en alle parameters te koppelen aan de sequencer stapjes (3 tracks voor CC's, 1 track voor Pitch) Elke pattern kan een eigen lengte hebben en een eigen richting hebben t.o.v. een ander... Pffff heel bizarre dingen mogelijk en stuurt MIDI uit (uiteraard).Verder is het dual filter (low en hi pass tegelijk) ook leuk om mee te spelen. Niet een bak die je elke dag ziet, hij is fijn in het gebruik! En bij mij hangt ie sinds de verhuizing ongebruikt in het rack..(oja, dus met rackoren)


Ik ben op zoek naar:

-Waldorf (micro Q keyboard,Q,MicroWaveXT,of mischien een Pulse)
-Een Sherman filterbank 1
-SU700 (mag zonder SCSI, geheugen, enz)
-Ensoniq ASR-X PRO
-Acces Virus
-Akai sampler, andere samplers
-AN200
-Alesis Ion
-Roland JP-8080

en het lijstje kleine kans, je weet maar nooit:
-Rozzbox
-Fizmo Rack

Prijs indicatie is ongeveer 500 euro per bak(XL-7 incl. tas). Echter ruil ik het líefst voor iets van Waldorf. Bijbetaling, combinatie's van beide apparaaten voor 1 van bovengenoemde, alles kan. Ik heb geen haast, wil gewoon graag eens iets anders proberen!
 
Kick!

Misschien heeft iemand hier wat aan de Emu MP-7 tas? Ben op zoek naar een RS7000 tas..
 
@DaVinci:
Alles leuk en aardig, dit is mijn 4de en laatste poging geweest je te bereiken. Je mailbox van Synthforum zit vol, ik kan je geen e-mail sturen, kan je niet bereiken dus als je antwoord wilt zul je toch echt zelf eerst actie moeten ondernemen ;)

Maar om je de moeite te besparen, dank je voor je aanbod maar ik heb geen intresse in de door jouw aangeboden spullen, succes verder!
 
Polymorph + bosje bloemen word binnenkort geruild met forum-lid ;)

Emu XL-7...still here!
Niemand een leuke ruil?
 
Polymorph nog eventueel beschikbaar! Emu niet meer

Polymorph nog eventueel beschikbaar! Emu niet meer

Oke, de EMU en ik zijn weer in :luv: dus die blijft voorlopig hier.

De Polymorph kan nog geruild worden, doe een voorstel, maar wel voor zaterdag en wie weet staat hij binnenkort bij jouw. Anders word hij naar alle waarschijnlijkheid zaterdag geruild voor gear+cash, ik heb liever 1:1 gear ruil, zonder cash erbij. (dat maak ik toch maar snel op)

Heb je dus wat te ruil, laat het me weten! Ben voor van alles te porren!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top