mpc 1000"mute probleem"

dedikkelulband

Nieuwkomer
Lid sinds
10 januari 2006
Berichten
4
Locatie
utrecht
ik heb de nodige fora over de mpc 1000 doorgenomen en gezien dat er meer mensen zijn met de nodige vage problemen. Mijn probleem zag ik er (helaas) nog niet tussen:

Ik neem een sample op->Ik zet hem onder een bepaalde track->Ik ga met Track Mute een beetje klooien met mijn verschillende tracks binnen een sequence-> Gaat allemaal goed totdat ik mijn sample mute, wanneer ik de sample weer wil horen pikt ie hem pas op bij maat 1(ongeacht of ik een track van 4 of 8( of meer/minder) maten neem), hij speelt hem pas weer vanaf maat 1. Ook wanneer ik hem direct mute op tel 2 bijv. en hem ook direct daarna weer wil horen, doet ie het pas vanaf maat 1.
Ik zag dat het te maken kan hebben met de Mute group, maar dat lost het probleem niet op...

RARA?!?!?!

Wie kan mij een beetje vooruit helpen?

Bedankt iig!
 
Heb geen MPC1000. Maar...

Klinkt als een noot (sample) die bijv 4 maten duurt ipv 1, waardoor je sequence ook pas de sample weer laat horen bij de eerste tel van de eerste maat.
Oplossing zou dus zijn je sample zou knippen zodat er 4 samples (die ieder één maat zijn) ipv 1 ontstaan of de sample die 4 maten duurt verkorten naar een 1 maat durende...
 
bedankt voor de reacties, ik denk dat het inderdaad met de lengte van de sample te maken heeft en de manier waarop je hem opneemt.

wat de t.c. ermee te maken kan hebben vraag ik me af?! daar regel je niet dit soort zaken naar mijn weten.

bedankt iig, ik klooi nog ff lekker verder
 
je hebt gewoon een fuckmpc dedikkelulband :D hehe gassie.. eindelijk ben je op t forum te vinden
check je persoonlijke berichten ook ff

heb je al een nieuw CF-kaartje gekocht? wel doen he. en die micropreset samplen

ow trouwens.. een dikke bmw rijdt superlekker ghehe
 
Back
Top