Help The Aurora Project naar Lowlands.

gestemd!

iedereen ook ff stemmen op arse breed als je toch bezig bent :P
 
Ik dacht eerst, Aurora Project staat lekker bovenaan dat scheelt zeker stemmen, maar jullie staan bij de T, mij stem heb je i.i.g. Succes.
 
Re: Help The Aurora Project naar Lowlands.

Eerst ff geluisterd op jullie site om te kijken wat 't precies is wat jullie maken.. En, oké 'k heb jullie aangevinkt.

't Is niet de eerste cd die ik op zou zetten elke dag, maar 't is mooi gemaakt (en je bent forum-lid :D).




Origineel geplaatst door fenderbender
...
Wie wil ons helpen om op lowlands te spelen? ooh lieve en geweldige synthforrumers :halleluja
..

Dusse.. als je veel stemmen krijgt via dat linkje, maak je meer kans om op te kunnen treden @ Lowlands?!
Grappig dat André Hazes er ook bij staat dan :dubbel:
 
Hazes gaat opteden met Arsebreed met hun gewedlige plaat Munching The Rotten :duivels:

Heb ik trouwens al gezegd dat je iedere dag opnieuw kan stemmen? dan krijg je op Lowlands een biertje van me:mega:
 
van de 143e plaats naar de 5e...
Dan helpt zon forum toch wel een beetje he...;)
 
Origineel geplaatst door fenderbender
Hazes gaat opteden met Arsebreed met hun gewedlige plaat Munching The Rotten :duivels:

Heb ik trouwens al gezegd dat je iedere dag opnieuw kan stemmen? dan krijg je op Lowlands een biertje van me:mega:

:) Als je me op de gastenlijst zet/een vrijkaartje voor Lowlands regelt, stem ik vanaf NU elke dag.
 
Thanx 4 the support....

Als je ook wil luisteren waar je precies op stemt:

dos tracks
The Betrayal
Event Horizon

Vrijkaarten Lowlands wordt een tikkie lastig. Ik kan mensen wel vrijkaartjes voor Parkpop of bevrijdingspop beloven :engel: .
 
Back
Top