Access Virus TI - Reviews

je krijgt echt een goeie punch in de kick... echt heerlijk en makkelijk te bedienen dat ding... het zijn eigenlijk twee mono filters... dus je gebruikt maar 1 kant... das dus weer de helft minder knoppen... na een dag heb je hem al helemaal door...super simpel... weer is een goeie aankoop gedaan:D
 
Origineel geplaatst door Outback
je krijgt echt een goeie punch in de kick... echt heerlijk en makkelijk te bedienen dat ding... het zijn eigenlijk twee mono filters... dus je gebruikt maar 1 kant... das dus weer de helft minder knoppen... na een dag heb je hem al helemaal door...super simpel... weer is een goeie aankoop gedaan:D

dit is vast en zeker wel ff beter dan een kick door de filterbank en dan t laag erbij equalizen of niet 8)
ik vermoed dat de dynamiek ook geheel anders is op deze manier ....
mja ik hoor t met een paar dagen zelf wel....

heb jij m trouwens 2e hands of nieuw gekocht? wat heb je ervoor betaald?




we zijn trouwens wel erg offtopic bezig .... lol
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
dit is vast en zeker wel ff beter dan een kick door de filterbank en dan t laag erbij equalizen of niet 8)
ik vermoed dat de dynamiek ook geheel anders is op deze manier ....
mja ik hoor t met een paar dagen zelf wel....

heb jij m trouwens 2e hands of nieuw gekocht? wat heb je ervoor betaald?




we zijn trouwens wel erg offtopic bezig .... lol

ik heb dat probleem niet dat als je hem door de filterbank haalt dat je dan veel laag verliest...dus ik weet niet wat je voor een drumcomputer gebruikt... als het die m-base is dan snap ik het nog niet want wij gebruiken de x dus dat zou niet veel verschil moeten maken...maar het is zoiezo beter dan met een eq.. veel meer warmte..

ik heb hem 2e hands gekocht voor 325,-
 
ik heb trouwens over die bass wel een bekken gezet anders jat iemand onze bass en dat vind ik zonde...maar waarschijnlijk had je dat al gehoord....
 
elke kick verliest laag .... hoe verder je m vernaggelt, hoe meer je verliest ....
misschien vernaggel je de kicks niet ver genoeg dan,
de jomox blijft redelijk overeind staan bij middelmatige verkrachting.. maar ga je echt extreem dan is t zwaar afzien ...
zelfs voor een 909 (al blijft daar veel meer van over dan een jomox kick)

ik zeg niet dat ik kompleet al het laag mis .... maar het is wel erg duidelijk te horen vooral als je de kick gaat gebruiken in een track, dan valt t pas echt op in verhouding met andere sounds dat het meer een kick is zonder body
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Niet mee eens. Natuurlijk kan de Virus Control alles overzichtelijk maken maar je kunt daar niet meteen mee aan de slag. Een echte leek moet dus eerst nog het hele USB gebeuren aan de praat krijgen terwijl hij met bijvoorbeeld een Nord Lead of Nord Rack 2 echt meteen aan de slag kan, niet in menu's hoeft te graven en geen computer configuratie hoeft te doen.

Er zijn maar weinig synths waarbij je niet in menu's hoeft te komen om alle functionaliteit te benaderen. Maar de Nords zijn hier wel een goed voorbeeld van.

Ik zou echter de Virus nooit aanraden als beginnerssynth. Dan zou ik veel eerder een Nord of een Novation ofzo aanraden.
Of zelfs de waldorf Q nog.

Hoe moeilijk zal het zijn? je muis steek je toch ook gewoon in je pc?Uitgaande van dat het gewoon werkt....

Ik zei trouwens ook "menig" niet alle synths. maar kies je tussen een supersynth loaded met features dan is de Ti echtwel
veel makkelijker dan een virus b/c waldorf Q. al die kuttige menu's ben je kwijt.

Dat het nog makkelijker is dan met bv een nordlead 1 of een minimoog hoor je mij niet zeggen.

Het is een nuance.....
 
Back
Top