Plugins voor D 'n' B

Origineel geplaatst door Soul Reaver
Goeie tip allen staat het daar niet tussen dat gaat allen over de beatz en niet over de bass

stierenschijt
 
Klik voor het walhalla aan DnB productie tips.

En zo zijn er nog wel meer sites te vinden. 10 seconden google werk.

Jammer.........
 
Was gewoon een vraag of er mensen zijn die een bepaalde Plugin wisten ervoor die gewoon goed voor geschikt is.
das alles
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Soul Reaver
Was gewoon een vraag of er mensen zijn die een bepaalde Plugin wisten ervoor das alles

Even een generale opmerking:

"Er is geen specifiek synth, plugin voor 1 specifiek geluid / genre".

Er zijn misschien uitzonderingen maar over het algemeen kun je deze regel aanhouden.

Kijk eens naar Synapse Audio Hydra. Dat was vroeger Junglistn en da's misschien wel de meest DnB gerichte VSTI die er is/was.

Oke oke lui mens, klik hier dan maar! :D
 
Origineel geplaatst door Soul Reaver
Dank je wel dat was nou alles

Ach met de twee eerdere links had je meer geleerd. Dan had je geweten dat het neerleggen van zo'n bass veel met EQing te maken heeft. En dat er met zo'n beetje elke willekeurige synth hetzelfde resultaat behaald kan worden als je de juiste truukjes maar kent (en die staan nou net op die sites beschreven).

Nu heb je een link naar een vsti. Tis maar wat je zoekt! ;)
 
Origineel geplaatst door Soul Reaver
Dank je wel dat was nou alles
:erm:
Was het nou ook zoveel werk geweest om te zeggen waar je al zelf naar had gezocht? Als je als aankomend producer mensen nodig hebt die je handje vasthouden kom je niet ver.

Maar goed, hier nog eentje als je Duits een beetje in orde is:
http://www.producer-network.de/tutorials/ALLGEMEIN-Optical-Noisia-Calyx-Baesse---So-gehts/12275.html

Daar staat overigens dat er een V-station en Kontakt worden gebruikt. Wat dus niet wil zeggen dat de V-station goed is voor duistere bassen of dat Kontakt goed is - je ziet dat er een hele hoop moet gebeuren eerdat je een gewenst eindresultaat hebt, en dat zit niet kant en klaar in een plugin.
 
Origineel geplaatst door Yoozer

Daar staat overigens dat er een V-station en Kontakt worden gebruikt. Wat dus niet wil zeggen dat de V-station goed is voor duistere bassen of dat Kontakt goed is - je ziet dat er een hele hoop moet gebeuren eerdat je een gewenst eindresultaat hebt, en dat zit niet kant en klaar in een plugin.
en skills komen nou eenmaal niet uit een boekje
kan wel }:|
 
Huilebalken geef gewoon antwoord.

Ik heb het idee dat als sommige mensen geen antwoord hebben (omdat ze niet weten) ze gaan roepen:"gebruik de zoekfunctie".
 
Origineel geplaatst door fjoesz
stierenschijt

heb je het nou over je eigen reply?

Al die moeite om die link te maken die het niet eens doet. Had dan naar een mooie plugin gelinkt.
 
Origineel geplaatst door falafelbiels
Huilebalken geef gewoon antwoord.

Ik heb het idee dat als sommige mensen geen antwoord hebben (omdat ze niet weten) ze gaan roepen:"gebruik de zoekfunctie".

Wat lul je nou?

Er wordt geen antwoord gegeven omdat er geen antwoord is. Elke synth of plugin kan worden gebruikt voor dit soort zaken. De een zal een functie hebben die iets geschikter is, de andere zal iets minder zijn maar uiteindelijk gaat het met allemaal lukken.

De vraag is welke vind de topicstarter makkelijk werken en weet hij wel hoe hij tot het gewenste resultaat kan komen?

Dat soort tips zijn dus waardevoller dan gewoon een plgin roepen.

Ik vind het prima hoor maar dan krijg je ook echt de volgende manier van antwoorden:

Vraag: Welke plugin is geschikt voor Drum And Bass Basses.

Acidfever reageert: Hydra

Fjoesz Reageert: V-station

etc etc

Meer niet,......dus wil je het nou oppervlakkig houden of juist in de diepte?

Bovendien hebben de meeste mensen de moeite genomen om naast het advies zelf eens wat beter te zoeken ook nog eens echt antwoord te geven terwijl jij alleen maar loopt te zeiken.

Fjoesz probeert tenminste nog iets duidelijk te maken....jouw reacties hebben werkelijk niks bijgedragen aan deze thread.
 
trillogy?
 
Beste Acidfever,

Ik zie in de 6e reply pas een tip. HEEEEE da's nog de jouwe ook. Ik wordt gewoon zuur van mensen die niet de moeite willen nemen om een goeie tip aan de hand te doen maar wel om bijdehand te linken naar de zoekfunctie.
 
Origineel geplaatst door falafelbiels
Huilebalken geef gewoon antwoord.

Ik heb het idee dat als sommige mensen geen antwoord hebben (omdat ze niet weten) ze gaan roepen:"gebruik de zoekfunctie".


...en DAAR halen we toch goeie info uit!

(niet dat dat iets met dit topic te maken heeft, maar goed)
 
Back
Top