MX8000 subgroep insertie problemen

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
1.040
Locatie
Amsterdam
Ik heb een vreemd probleem. Ik ben net na een reparatie van de main bus van mijn behringer mx8000 de boel weer aan het aansluiten. Maar nu kom ik tot de conclusie dat waneer ik een compressor op de subgroep 1&2 wil zetten, de main bus door de compressor gaat. Wanneer ik de insertiekabel in de inserts voor de main bus plug, dan gaat het signaal van bus 1&2 door de compressor. Maar nu nog iets raarders, waar ik nog minder blij mee ben...bij de insertie op bus 3&4 ontvangt de compressor geen signaal, bij 5&6 weer wel en bij 7&8 ook weer niks :confused:

Is de mixer gewoon kapot of doe ik iets fout?
 
Lijkt me sowieso niet zo jofel he? Heb de reparatie zelf gedaan, of door een technische dienst? In 't laatste geval: terugbrengen die handel!
 
de reparatie is gedaan door een technische dienst, maar ik ga dat logge bakbeest niet weer heen en weer rijden en weken wachten.

maar ik heb iets gevonden...

De insertie van 3&4 moet ik in de inserts van 7&8 pluggen en vice versa. Die van de main inserts in 1&2 en vice versa :confused:

maar zo kan ik in ieder geval weer werken...als t maar aangesloten zit :)
 
Tsja.... ik zou dit niet pikken als ik jou was. Ze hebben gewoon iets enorm verkeerd aangesloten. Dan komen ze van die technische dienst dat ding maar halen, en de volgende dag weer brengen. Dit is toch een idiote fout lijkt me?
 
of de helft van het geld terug en zo laten ..

wat een sukkels btw .. moet meteen aan die buenhazen denken die de douche en wastefel verkeerd hebben aangesloten ( al kan dat niet maar dat tezijde)
 
iig, zo moet het aangesloten zitten..
 

Attachments

  • mengtafel 001.jpg
    mengtafel 001.jpg
    167,8 KB · Bekeken: 86
ik heb die tafel nog nooit met insert op de groepen gebrukt, dus misschien was het alzo toen ik hem kocht...

ik kan er wel mee leven zo...
 
Alleen voor je hem open hebt ben je wel ff bezig... :S
 

Attachments

  • mengtafel 002.jpg
    mengtafel 002.jpg
    174,5 KB · Bekeken: 78
ik heb hem toen zelf in die zaak opengemaakt om de kosten te drukken....vertel mij wat...alleen al die knoppen eraf halen was al een werkje van een half uur.
 
Back
Top