Bob Moog overleden!

GT-PrayingAngel_Blink.gif


Oneindig veel dank aan Dr Moog voor het verwezenlijken van zijn synthetische droom
die onze muzikale werkelijkheid is geworden

Dat hij in vrede rust & dat zijn bassen tot in de eeuwigheid onze onderbuiken blijven kietelen

..::bl0em::..
 
*zeg Petrus, die harpjes hé, da's wel érg ouderwets niet? Theremins, daar wel eens aan gedacht?*

This monkey's gone to heaven, RIP Bob...
 
Origineel geplaatst door jes303
shit. ook klote dat ie zo ellendig aan z'n end is gekomen... hersentumor.
't stond ook nog op cnn.com: http://edition.cnn.com/2005/TECH/08/22/moog.obit.ap/index.html

net ook vrt nieuws gekeken... zeiden ze niks... misschien vanmiddag geweest... op vrtnieuws.net is er wel wat te vinden

op studio brussel was er ook nog wat over...
 
Laatst gewijzigd:
Een landelijke minuut stilte voor bob. ;{
 
Uit het gastenboek van de CaringBridge website:

Somewhere out there a perfect sine wave is edging towards the light of a new day. Bye Bob.

R.I.P.
 
Een ware held in de muziekwereld.... Erg verdrietig dat hij er nu niet meer is. Ik hoop dat hij gelukkig en zacht gestorven is.


Erg teleurstellend overigens dat er op de popzenders nauwelijks aandacht aan zijn overlijden is besteed. Ik heb even rondgezapt en overal draaide de wereld gewoon door....
Iemand die zo'n gigantische bijdrage heeft geleverd aan met name de popmuziek verdient echt wel meer dan ongeveer 10 seconden in het nieuws....
 
Bob, als je intussen de hemelpoorten bent binnengegaan ... GIVE M HELL ... en laat de boel daar maar eens flink oscilleren.

Respect.
 
Origineel geplaatst door Pixel
Een ware held in de muziekwereld.... Erg verdrietig dat hij er nu niet meer is. Ik hoop dat hij gelukkig en zacht gestorven is.


Erg teleurstellend overigens dat er op de popzenders nauwelijks aandacht aan zijn overlijden is besteed. Ik heb even rondgezapt en overal draaide de wereld gewoon door....
Iemand die zo'n gigantische bijdrage heeft geleverd aan met name de popmuziek verdient echt wel meer dan ongeveer 10 seconden in het nieuws....

Ja, vind ik ook.
Stel je eens voor wat er zonder Bob Moog niet bestaan had.

Waarschijnlijk dit forum niet eens.
 
...dank dat je deel uitmaakt van ons leven...

...kracht toegewenst aan familie en vrienden...
 
Ik zie die knakker nog rijden in z'n versierde auto, van z'n werk naar huis.
Naar z'n simpel huisje waar z'n vrouw het avondeten aan het maken was.
Hij kijkt even in de pannen om te zien wat ze eten. (Het leek wel hollandse kost.)
En als het klaar is gaan ze samen aan de tafel zitten te eten.



Zij moet nu alleen eten.
 
Back
Top