Bob Moog overleden!

T was toch altijd een beetje mijn ideale opa. Heb me in elk geval altijd kostelijk vermaakt om zijn uitspraken en interviews. :biertje: Voor mij was Bob Moog toch altijd nog een levend stukje geschiedenis, ben blij dat ik toch nog dat gevoel heb meegekregen.

Respect!:halleluja
 
Without him we would have never been. (Zit Fazer te luisteren)

Veel dank en respect voor deze ikoon in onze geschiedenis.
 
Origineel geplaatst door fuse
Ik zie die knakker nog rijden in z'n versierde auto, van z'n werk naar huis.
Naar z'n simpel huisje waar z'n vrouw het avondeten aan het maken was.
Hij kijkt even in de pannen om te zien wat ze eten. (Het leek wel hollandse kost.)
En als het klaar is gaan ze samen aan de tafel zitten te eten.



Zij moet nu alleen eten.

In zijn new age wagen, new age vrouwtje, new age thee, new age huisje :)
 
De Standaard heeft er een hele pagina aan gewijd. Spijtig genoeg gaat het vooral over de synthesizer moog en niet over de persoon Robert Moog.

bobmoog2.jpg
 
Laatst gewijzigd:
I hope that god knows who you are, you ain't dead Bob, your soul is in every moog around the world!
 
Bob Moog, you've changed this world forever. We hope you've had a good life and RIP.
My condolences to the family.

Bob Moog forever!!!
 
Even nog wat kleine correcties.

Bob Moog is R.A Moog begonnen door het overweldigend succes van een thermine DIY kit die hij verkocht in zijn High School tijd.
En de Minimoog is puur op de markt gekomen omdat de verkoop van de Moog Modular terug liep.
 
Origineel geplaatst door Baseman
Dinsdag Nederland 3 0:10 documentaire over Bob Moog

Dit is de documentaire die eerder dit jaar op ram was; en geeft een heel goed beeld van de persoon bob moog, zijn toewijding, en zijn liefde voor zijn vak. Kijken als je het nog niet gezien hebt!!!
 
Origineel geplaatst door the red eye
Dit is de documentaire die eerder dit jaar op ram was; en geeft een heel goed beeld van de persoon bob moog, zijn toewijding, en zijn liefde voor zijn vak. Kijken als je het nog niet gezien hebt!!!

my telly is on:okdan:
 
Ben blij m'n zijn legacy en al z'n "kinderen" die baanbrekende muziek hebben en nog steeds maken
van zijn hele nalatenschap door de jaren heen. Hij heeft aan iedereen een erfenis achtergelaten die
van onschatbare waarde is.

Rest in Peace en respect !...

Krafty808
 
Zo iemand als hij mag gewoon niet dood maar zo zie je maar weer dat niemand onsterverlijk is zelf ik niet;{

Kom je net thuis van de camping en omdat we daar geen internet hebben wist ik het net pas eigelijk.

Maar zoon iemand als hem vergeten we nooit meer!!!

Gecondeleerd familie van Moog!!!

En we blijfen aaan je denken :)

Ook al zit jij daar boven maar voor mijn gevoel blijf jij bij mij als beste vriend.

En ook ik zal niet de enige zijn die Bob heeft als beste vriend!!!


R.I.P. Bob

En rust in vrede

Ik als synth lief hebber zal ik jou rest van mij leven jou nooit meer vergeten wat jij gedaan heb voor de synth wereld!!!
 
een van de grootste verdiensten van de goede Dr. Moog is m.i. dat hij van de synthesizer een echt <B>muziekinstrument</B> heeft gemaakt ipv een laboratorium opstelling. de impact die hij daarmee, direct & indirect, op de moderne muziek heeft gehad is werkelijk onbeschrijfelijk groot en zijn instrumenten zullen nog generaties lang inspireren. waarvoor "wij" hem allemaal dank en heel veel respect verschuldigd zijn...




=( =( =(
 
Origineel geplaatst door Krafty808
by the way

http://www.vpro.nl/programma/ram/afleveringen/21604182/

voor de liefhebbers die overigens die docu hebben gemist... je kunt 'm streamen bij de site van de VPRO
RAM....

Beetje vaag vindt ik wel dat precies deze aflevering niet te zien is.
Of komt dat hij gister op tv is geweest dat hij dan later op de site gezet word of doe ik wat verkeert.

En heeft iemand dit op genomen met eenn dvd recorder dan zou ik die graag willen hebben voor mij verzameling.
Is deze aflevering ergens te downloaden ?
 
Back
Top