beats

Het 'loopje' waarmee de track begint is echt ontzettend gaaf! Maar voor de rest er gebeurt niet zoveel in de track. Die 'break' met cabaretier oid vind ik helemaal niets. Na de break ook wel lekker chill.

Persoonlijk zou ik de helft van de track weggooien en opnieuw beginnen met in ieder geval de eerste loop + eventueel hetgene na de break. Ook wat meer variaties gebruiken.

Die eerste loop blijft heerlijk hangen.
 
ik vind dat jij speciale shit maakt.. echte dilago-shit :)

deze mag idd uitgewerkt worden, gebeurt nog wat te weinig. jij maakt ze aan de lopende band of niet? :)
 
ik vind het wel lekker alleen mag dat fake vynil gekraak op die cabaret stem er wel uit. of ik zou het allesinds wat verminderen. het leuke van vynil gekraak is als je het wat zachtjes hoort en niet dat het echt OP die sample ligt. voor derest :dj:
 
het is echt vinyl :)

plaat komt van rommelmarkt en is niet in al te beste staat...ik heb t niet gereduced aangezien
dit de geluidskwaliteit nog meer verslechterde...

thnx!
 
hehe die vocal sample is eigelijk supergrappig. denk dat ik al voor de 20ste keer luister. :D
en dat stukje na 3.30 is ook wel lekker. mag ietjes langer en ook wat uitgebreid worden.

"een stoofje, een klein stoofje.." hahahhaaha ik kan niet meer. ik weet niet wat een stoofje is maar ik lig plat van het lachen.
 
wallwhite_stoof_g.jpg
:D
 
altijd handig! hehe

enne 20 x al?
thnx :)

ik zal m nog ff uitwerken...zijn eigenlijk 2 nummers, bij wim kan begint de 2e
 
Back
Top