Korg EK-50L 8/16 Beat 1 Soft Beat

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Liedje gemaakt met de Korg EK 50L van het genre 8/16 beat (rustig tempo)
Is dus een rustiger liedje, goed om de dag mee te beginnen
๐Ÿ˜‰

Je kan het gratis downloaden op: https://www.myworldofmusic.be/korg.../8-16-beat-1/soft-beat

Video gemaakt met clipchamp, abbo genomen en nu kan ik in programma videotjes gebruiken en sinds ik daar lidgeld voor betaal zal dat nu geen problemen meer
opleveren hoop ik.

 
Hij is heel mooi gemaakt, dat wel, maar zo rustig man, ik val erdoor in slaap. Niet echt mijn genre dus. Tip: je snare is wat prominent aanwezig in je track, die stoorde me op de duur wel... Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Goed bezig, gast!

Gloomy
 
Hij is heel mooi gemaakt, dat wel, maar zo rustig man, ik val erdoor in slaap. Niet echt mijn genre dus. Tip: je snare is wat prominent aanwezig in je track, die stoorde me op de duur wel... Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Goed bezig, gast!

Gloomy
Mja het komt zo uit men keyboard vrees ik... ik heb het bij het eerste dans nummer ook voor maar ik krijg het niet weg. Ik ben daarmee gestopt want het zorgde enkel voor frustraties uiteindelijk en ik ken daar eigenlijk ook niets van. Mij gaat het meer om het maken.
Het enige wat ik doe is er ozone 9 opzetten zodat het wat luider komt, ik heb daar een assistent voor in ozone en gebruik die altijd... ik doe wel kleine aanpassingen met name dan preset veranderen van de plugins in ozone 9 maar meer ook niet...

het ligt eigenlijk vooral aan het keyboard vrees ik... Ik weet dat ik hier een risico mee nam met dit te delen hier :P als het duidelijk is dat niemand het echt interesseert zal ik dit soort nummers hier zeker niet meer plaatsen ;) ik begrijp dat zeker.
 
Back
Top