Korg EK-50L Rock Open Rock 1

Ik mis wat variatie, maar verder is ie heel goed geproduceerd. Je bent ook van alle genres thuis hé ;)

Vanwaar haal je de beelden? Kun je ze ergens downloaden?

Gloomy
 
Ik mis wat variatie, maar verder is ie heel goed geproduceerd. Je bent ook van alle genres thuis hé ;)

Vanwaar haal je de beelden? Kun je ze ergens downloaden?

Gloomy
Ik wil gewoon zoveel mogelijk uit mijn keyboard halen...daarmee dat ik graag verschillende genres maak... ik doe het echt gewoon voor men plezier, heb totaal geen ambitie om het meer als hobby te doen.

Microsoft Clipchamp is een gratis programma voor video's te editen, als je een abbo neemt van 11.99€ de maand kan je die beelden gebruiken: het is allemaal in het programma te doen, is dus heel gemakkelijk.

eigenlijk is het een beetje een site zoals pexels maar dan in het programma zelve, heel makkelijk en sinds je lidgeld betaalt kan je toch zekerder zijn dat ze er geen problemen gaan van maken. Microsoft Clipchamp.

Ik ben erop uit gekomen door dat ik de video editer in Windows wilde gebruiken, ik kreeg een melding dat deze niet meer bestond en was vervangen door Clipchamp en of ik het wilde downloaden.

Gedaan en nu zijn we hier

Zodra ik al de stylen heb opgebruikt van het keyboard dat ik wil een soort van track van maken stop ik met dat keyboard... probeer er dus zoveel mogelijk uit te halen.

Ik heb hier nog een Yamaha staan en een heel oude Roland en morgen zou er een Casio aankomen.

De Yamaha is wel een dure: 1200€, dat ga ik niet meer doen sinds ik besef dat dat veel geld is voor gewoon iets met de stylen te maken dat ik leuk vind en dan waarschijnlijk met dat keyboard te stoppen.

Zal in de toekomst dus goedkopere keyboards kopen waarschijnlijk.

Zoals ik zeg, is puur voor het plezier, geen verdere ambities.
 
Back
Top