New 05/09/2023

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.130
Locatie
Belgie
Heb besloten te stoppen met melodieën, er kruipt teveel tijd in en ik heb ook andere dingen te doen.
Daarom zal ik terug enkel akkoorden spelen. Ik vond dat zoiezo mooier ook.

De volgende track is gemaakt met Korg EK-50L en is dance genre. Ozone erop gezet in Ableton and thats about it.



Gratis te downloaden op:



Ook nog een oldie gemaakt die ik toch wil delen omdat ik het nog wel goed vind, zeker als je weet dat het met een Roland E600 gemaakt is en dat toestel is over de 20 jaar oud.



Gratis te downloaden op:
 
Ja, heel leuke muziek allebei. Maar de video's vind ik er echt niet bij passen. Bij de tweede wel, een beetje. Ik ga me dat programma niet aanschaffen omdat de beelden té neutraal en te oudbollig zijn. Dan liever een combinatie van bewegende gifjes, als je't mij vraagt. Keep it up, but. Je doet het goed!

Gloomy
 
Ja, heel leuke muziek allebei. Maar de video's vind ik er echt niet bij passen. Bij de tweede wel, een beetje. Ik ga me dat programma niet aanschaffen omdat de beelden té neutraal en te oudbollig zijn. Dan liever een combinatie van bewegende gifjes, als je't mij vraagt. Keep it up, but. Je doet het goed!

Gloomy
Programma is gratis. Er staat over de 10.000den videos in... het is verbonden met het internet. Je kan het programma gratis downloaden, pas als je de premium videos wilt moet je maandelijks 11.99 betalen...
Video's zijn er eigenlijk enkel maar voor op facebook te plaatsen omdat mensen niet vlug een externe link bezoeken...
Daarom ben ik inderdaad snel tevreden over de video's, je kan dat zeker beter doen maar ik steek daar liefst niet teveel tijd allemaal in.

Is uiteindelijk gewoon maar voor op facebook ontstaan, voor de reden die ik net gaf ;)

Ik zie veel bij de video's staan dat ze zijn aangeboden door storyblocks. Misschien is dat de website die met het programma is gelinked, dat weet ik niet. Bekijk het toch maar is, zijn nog vele andere functies en en programma zelf is gratis ;)
 
Ja, heel leuke muziek allebei. Maar de video's vind ik er echt niet bij passen. Bij de tweede wel, een beetje. Ik ga me dat programma niet aanschaffen omdat de beelden té neutraal en te oudbollig zijn. Dan liever een combinatie van bewegende gifjes, als je't mij vraagt. Keep it up, but. Je doet het goed!

Gloomy
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik ga ermee stoppen met de videos want ze zijn inderdaad niet zo goed... kan beter gewoon een foto pakken van het keyboard...
 
Back
Top