Een Winkel In A'dam

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Kijk ook op:

Re: Re: Kijk ook op:

Origineel geplaatst door senso


Lijkt me niet de beste keus voor 2e hands. Niet zijn sterkste punt. Klantvriendelijkheid
is ook ver te zoeken. De Plug is wat beiden betreft ver vooruit. Veel keus, lekker
uitproberen en sympathieke lui.
Nou ik ben twee keer bij safesound binnen geweest en toen had hij een paar leuke analoge spulletjes staan.
En de plug als ik er langs loop zie ik alleen gitaar werk.
En dat midi amsterdam daar ben ik een keer geweest en was binnen 20 sec weer de deur uit.
Ik werd echt aan gekeken van wat komt die hier doen !!
 
Ik kom niet meer bij SafeSound sinds ik daar 'n keer 'n Pulse kocht die 'n loszittende pot bleek te hebben. Hij weigerde gewoon om 'm terug te nemen. Heeft weken gedonder gekost; pas toen ik over advocaten begon gaf hij mee.
 
we kochten voorheen ons spul bij helios in haarlem, maar sinds die gast die daar werkte midi-amsterdam is begonnen kopen we ons spul daar...goede service..als we een probleempje hebben komen ze desnoods na kantoortijd nog ff naar de studio om ons te helpen. krijg ook regelmatig nieuwe apparaten mee naar huis om te testen (da's wel weer slim van ze, want meestal krijgen ze die dingen niet meer terug en ligt er de volgende dag een gepeperde rekening in m'n brievenbus)
ze zijn inderdaad iets meer gericht op de professionele klant, maar ze hebben wel verstand van zaken..

heb verder dus geen ervaring met muziekwinkels in amsterdam..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top