he? microkorg aanslaggevoelig?

Grooveboy

Stamgast
Lid sinds
11 augustus 2002
Berichten
242
Locatie
London, uk
hey mensen: ik heb al een tijdje een microkorg: lees ik op internet dat dat klaviertje aanslaggevoelig is?
merk er nix van? werkt ie bij mij niet? of is ie gewoon niet aanslaggevoelig? of moet ik iets instelle?
 
Klopt, hij is aanslaggevoelig. Voor de rest: RTFM. :geslaagd:

Je moet het eigenlijk al kunnen merken op de factory presets. Zoniet, dan zal er wel wat mis zijn.. :confused:
 
leuk: en als je de F*cking manual al gelezen heb? t kan met die virtual patches: de een op VEL en de andere op AMP...
werkt niet bij me! zit ik hier nou met een kapotte micro?
 
Misschien helaas dan wel. :confused: Als je door al je fabrieks patches heen loopt, zou je op zijn minst enig verschil moeten horen door middel van het héél hard rammen op een toets en het zachtjes betasten van een toets.
 
helaas nix! terug naar de dealer denk ik dan: hopelijk nog garantie! toch bedankt
 
Okay.. Succes ermee...:okdan: Maarreh.. Velocity Curve??? Misschien.. Ik zie maar iets op mijn micro Korg staan hoor.. :confused:
 
dank je: daar heeft t wel iets mee te maken: heb m ff aan de praat gekregen: maar dit doet ie ook weer niet met elk geluidje! maar ik denk dat er wel een logica in zit: heb me nooit echt in me microkorg verdiept ivm tijdgebrek: en heb ook een apple osx dus moet alles met de onboard knopkes doen! bedankT!
 
Ik zou je microkorg gewoon effe resetten als ik jou was, dan gaat alles weer als een zonnetje.
misschien dat hier de zon ook weer gaat schijnen.;)
 
dank: ik heb hem gereset maarweinig standaaart patches die op aanslaggevoeligheid reageren hier :S
klopt dat?

de patches die standaart wel reageren zijn op mijn micro

Van bank A:
A25:cutoff
A36:cutoff en amp?
A45 : cutoff
A55: amp

doen er meerder Abank patches het bij jullie ook?
nu ben ik met die virtual patch knopjes bezig: en uiteindelijk reageert ie wel ietsjes op aanslag!
maar snap geen *** van! weet nu niet meer of t aan mijn korg ligt of dat ie t gewoon zo moet doen!
 
Idd, maar heb me mooie zelfgemaakte patches wel ff verloren door die reset haha!
bedankt voor de hulp in ieder geval!
 
Back
Top