De goede mixer...

Kijk als je een beetje de "Henk de DJ" met plaatje/praatje wil uithangen dan is die behringer prima. Ik krijg het idee dat dit hetgene is wat de topic starter wil.
 
Waarschijnlijk dat 't voor "zendamateurs" voldoende is....dus niet overdreven professioneel enzo. Ik heb nooit echt problemen gehad met mixers van Behringer, en ik denk eigenlijk dat zo'n ding voldoende is voor wat jij wilt. Koop hem in ieder geval niet voor de FX, want die zijn zoals eerder genoemd niet al te best en geeft nogal wat extra ruis. Opmerkingen dat je helemaal niets aan die behringer zou hebben...ik denk dat 't allemaal wel een beetje meevalt. De hardware van Behringer is een redelijk controversieel onderwerp op dit forum. Er zijn mensen die er gewoon dik tevreden mee zijn (ik bijvoorbeeld, maar ik ben gewoon een hobbyist), en er zijn mensen die het liefst alles van dat bedrijf in de fik willen steken. Het is al eerder vermeld, maar ik zou als ik jou was bij twijfel gewoon eens een winkel induiken. Ik schat de kans groot dat dat ding gewoon doet wat jij wilt.
 
Maar nou heb ik nog even een vraag...

Ik heb al zo'n microfoon die fantoomvoeding nodig heeft.
Doet die mic het al meteen als je 'm in de mixer doet of moet je 'm daarvoor nog in de pc doen? Hoe werkt dat precies? Batterijen?
 
Als je de link bekijkt die je zelf hebt gepost zul je lezen dat ...

The 4 mono channels have balanced low-impedance mic inputs with state-of-the-art IMP “Invisible” Mic Preamps, switchable +48 V phantom power for condenser microphones..bladibla
 
Ja, ik weet wel dat het erin zit, maar hoe werkt het. Via batterijen, zit er een snoer bij dat je 'm in het stopcontact moet doen of moet je het perse in je pc doen?
 
Origineel geplaatst door klerk559
Maar nou heb ik nog even een vraag...

Ik heb al zo'n microfoon die fantoomvoeding nodig heeft.
Doet die mic het al meteen als je 'm in de mixer doet of moet je 'm daarvoor nog in de pc doen? Hoe werkt dat precies? Batterijen?

Werkt meteen als je hem met een balanced XLR kabel in je mixer stopt en de fantoomvoeding aanzet.
 
Bericht door een moderator:
samengevoegd
 
Gast kweetnie :D Maar je komt hier en seurt mar je weetnie watskeburt..

Je wil het gewoon niet snappen volgens mij...ff wat feitjes.

Behringer is de goedkoopste die je kunt krijgen met al die functies MAAR is kwalitatief minder (niet alles maar wel de mixers) Dus ga nou niet roepen dat het al duur is want dat is niet zo.
 
Origineel geplaatst door Kevin
Gast kweetnie :D Maar je komt hier en seurt mar je weetnie watskeburt..

Je wil het gewoon niet snappen volgens mij...ff wat feitjes.

Behringer is de goedkoopste die je kunt krijgen met al die functies MAAR is kwalitatief minder (niet alles maar wel de mixers) Dus ga nou niet roepen dat het al duur is want dat is niet zo.

Maar het is niet goedkoop...! Is die mixer nou goed of bestaat er nog beter? :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top