[niewe STicKX track] prutswerk!

Eeehm, enkele maaden denk ik...
ik ben nog niet gewend aan mijn MPC daarom is het zo simpel....
Maar met fruityloops is dit kooky klopt...
 
Ik zou het pin pin ping pong pong stukje (1.20) met een string combineren. Althans na een x aantal maten een string toevoegen.

Verder nog een beetje kaal...Wel relax trekkie
 
UUHHmmmmm maar als ik je site check zie ik zoveel apparatuur, dan denk ik......HUH ?

Check voor de gein is de track die ik heb gepost zojuist...die is met alleen een sampler (emu esi 4000 turbo) gemaakt......plus ik gebruik geen loopjes
 
Yo SticKX,

Misschien ligt het aan mijn speakers maar ik hoor een 'rare' bassdrum, misschien was dat wel de bedoeling.. in dat geval is het gewoon ff wennen.
Ik zou het melodietje, dat naar het einde toe erbij komt, iets vroeger laten komen en/of wat meer uitwerken.
De track zelf heeft wel iets van een rustige groove, mag ook wel eens. :)
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
UUHHmmmmm maar als ik je site check zie ik zoveel apparatuur, dan denk ik......HUH ?

Check voor de gein is de track die ik heb gepost zojuist...die is met alleen een sampler (emu esi 4000 turbo) gemaakt......plus ik gebruik geen loopjes

Ikke gebruik ook geen loops...

Jah, het klinkt kaal, ik moet het nog uitwerken...? MEnsen nog enige ideeen?

Strings? hhhm jah dat klinkt wel leuk!
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
UUHHmmmmm maar als ik je site check zie ik zoveel apparatuur, dan denk ik......HUH ?

Check voor de gein is de track die ik heb gepost zojuist...die is met alleen een sampler (emu esi 4000 turbo) gemaakt......plus ik gebruik geen loopjes

Armin van Buuren schijnt ook z'n eerste hits met alleen een akai te hebben gemaakt. Maar daar gaat het hier niet om...
 
Tja....... het gaat daar volgens jou niet om.......maar ik denk juist:

Hoe meer apparatuur, hoe minder de creativiteit is.........
Ik bedoel als je al 2 jaar of misschien wel langer je gear hebt en je perst er dan zo iets simpels uit denk ik: ..........damn mijn neefje kan zo iets met fruity loops 3 nog in elkaar prutsen.....

Maar ja......mischien lul ik wel uit mijn nek en hoort electro wel zo simpel te zijn..........
 
Nee, Op dit forum gaat het erom dat je opbouwende kritieken geeft.
In z'n eerste post schrijft ie ook duidelijk dat het nog niet af is, het z'n eerste hardware track is en het nog niet goed klinkt.
Posts van "dat kan m'n neefie ook" schiet ie dus niks mee op.
 
nee idd. En veel gear of weinig gear. Het gaat toch altijd om de man achter de knoppen. Maar onthoudt wel dat voor de meeste mensen hier het proces minstens zo belangrijk is als het resultaat. Lekker hobbyen aan knopjes draaien dus. Afzeiken en zeggen dat die gear weg moet heeft niemand wat aan, als die man als hobby heeft knopjes draaien, nou goed toch? beter als postzegels verzamelen. En nu ben ik beniewd geworden en ga ff luisteren.
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
nee idd. En veel gear of weinig gear. Het gaat toch altijd om de man achter de knoppen. Maar onthoudt wel dat voor de meeste mensen hier het proces minstens zo belangrijk is als het resultaat. Lekker hobbyen aan knopjes draaien dus. Afzeiken en zeggen dat die gear weg moet heeft niemand wat aan, als die man als hobby heeft knopjes draaien, nou goed toch? beter als postzegels verzamelen. En nu ben ik beniewd geworden en ga ff luisteren.

Heb je mij ergens horen zeggen dat ie zijn gear weg moet doen........???

Hij heeft toch ook als titel van deze thread "prutswerk" (is niet af en klinkt voor geen ene moer) .....nu bevestig ik dat en dan is het ineens niet goed ?
 
Is gewoon een bescheiden manier om je muziek aan te bieden. Zal dit ook eerder luisteren dan iemand die claimt een super geweldige fantastische megagoeie track te hebben gemaakt die zeker een hit wordt. En zeggen dat je t wat simpel vindt klinkt toch wat fijner als "dat kan mijn neefje van 3 ook met fruityloops". Jij wil toch ook niet dat je muziek afgezeken wordt? Ik zeg niet dat je niet eerlijk moet zijn, ik zeg alleen dat je wel op een normale manier kritiek kunt geven.

BTW Stickx ik denk dat wat leuke echo deze track boeiender kan maken
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Is gewoon een bescheiden manier om je muziek aan te bieden. Zal dit ook eerder luisteren dan iemand die claimt een super geweldige fantastische megagoeie track te hebben gemaakt die zeker een hit wordt. En zeggen dat je t wat simpel vindt klinkt toch wat fijner als "dat kan mijn neefje van 3 ook met fruityloops". Jij wil toch ook niet dat je muziek afgezeken wordt? Ik zeg niet dat je niet eerlijk moet zijn, ik zeg alleen dat je wel op een normale manier kritiek kunt geven.

BTW Stickx ik denk dat wat leuke echo deze track boeiender kan maken

Neefje van 3 klinkt onaardiger dan neefje.........:engel:

Owkee:

Ik vind deze track "tha bomb" :halleluja , ik maakt maar een grapje toen ik dat zei......:okdan:

Ik zou hem meteen kopen, als die uit kwam........

Ik ben misschien nieuw op dit forum maar ik ben zoals ze dat in brabant zeggen:

"Recht vur zunne roap"

En ik zeg liever eerlijk wat ik denk dan dat ik lieg en heel voorzichtig zeg: ik vind het niet zo tof.......

Maar ja......dit is weer een hoop offtopic gezeur dus.........

Mijn welgemeende excuses als ik de oorspronkelijke poster van deze thread beledigt heb.......;)
 
Niet gek.. tip1: Misschien leuk om de hats een beetje te filteren, dat geeft een apart effect evenals een flange ofzo subtiel erop te gooien. tip2: tempo iets opschroeven?

complimenten & succes!
Arv
 
Thanks iedereen voor uw commentaar, ook zeker de negative...

Even voor de duidelijkheid:

Mijn Akai mcp outs zijn ROT dus ik heb geen, en ik herhaal, geen enkele sampler nu "HUIL"

En mijn gear heb ik net een paar maanden dus echt veel ervaring heb ik er niet mee :)

Voor de iets wat complexere tracks; zie mijn zite. Alleen is dat nog allemaal fruityloops. En daar ben ik dus niet echt trots op.

Trackje is volledig hardware dus, hardware gesequenced en alleen computer gebruikt voor het opnemen.

Nogmaals bedankt mensen!
 
klinkt een beetje ala 808........nah neej toch niet....ghe!
opzich wel geinig maar mag langer.
 
Back
Top