Voor het eerst een track gepost

Goeie track hoor! Zit lekker in elkaar! Mix 2 is duidelijk beter, maar nog steeds agressief in mijn oren. Probeer eens naar je mix te luisteren op een zacht volume en 'kijk' er overeind blijft. Dat helpt mij meestal wel beslissen wat ik belangrijk vind in de mix.

Hele zieke plaat!
Echt tijden dat ik zoiets heb gehoord, krijg er bijna kippenvel van haha.

Maar please maak het iets minder schel, vooral rond het treble gebied doet het bij sommige synth's pijn aan mijn oren.
Overigens take 2 op beoordeeld.

Ben benieuwd naar de tracks die je nog gaat maken :).

waauw, die is mooi geworden zeg, prima schijf man, heb er echt van genoten. Doe zo verder ;)

Gaaf dat jullie allemaal zo positief zijn! Het goede nieuws is dat Dre heeft aangeboden om eens naar de mix te kijken. Ik hoop dat hij het schelle er wat uit kan halen en dat er wat meer evenwicht in de mix komt 8)
 
Dre is zo aardig geweest om de eindmix opnieuw te eq'en en dat is dan take 3 geworden. Hij heeft er nog wat 100 hz uitgefilterd en wat 10Khz 2dB verminderd. De mix klinkt wel wat meer in evenwicht vind ik zelf.

Dit is de laatste versie hoor :okdan:

https://soundcloud.com/synthetic-gloom/the-fear-of-life-take-3
 
Ik vond het erg leuk om te doen. Ik heb 2 DB uit de kick freq gefilterd. Zoals Sankt Pauli al op merkte is de mix ook wel 2 DB minder hard. De kick klinkt minder presence. Het is ook wel smaak gevoelig grotendeels. Ik ben wel nieuwsgierig of andere het verschil horen en/of ze het eigenlijk een verbetering vinden tenopzichte van de vorige.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top