Korg Mono/Poly waarschijnlijk voor erg weinig...

etaoin

Mystic Loges
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
12.743
Locatie
Vleuten

Attachments

  • 30521.jpg
    30521.jpg
    4,8 KB · Bekeken: 57
Ik baal echt als een stekker want die wil ik echt graag nog hebben :(
 
De zolders van tegenwoordig puilen weer uit van de vintage synths. :D
 
er wordt al flink op geboden. hij wel gaan snappen dat het geen troep is.
 
Misschien heeft de verkoper wel een sneaky manier gevonden om z'n advertentie gratis geplaatst te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets op zolder hebt staan en echt niet weet wat het is, maar wel weet dat ie het nog doet.
 
Heb ook al geboden.
Woon in Holten ...15 km...hoop dat ik hem mag kopen..mits in goede staat natuurlijk!
 
en toen was ie weg..

en toen was ie weg..

Mono/Poly is al lang mijn favoriete monosynth.
De mijne is net helemaal gestemd en gecallibreerd en het is echt een supervette bak met hele leuke modulatiemogelijkheden...en een prachtig geluid..ook heel makkelijk te midificeren..
Zou er best 2 willen...:okdan: :okdan:
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Heb ook al geboden.
Woon in Holten ...15 km...hoop dat ik hem mag kopen..mits in goede staat natuurlijk!

Je mot gewoon gelijk bellen of mailen.
 
Heb inderdaad mijn bod direct gemaild
Nu maar hopen dattie hem aan mij verkoopt....die wil ik er nog wel bij hebben om lekker aan ableton te hangen ;)
 
Ik vermoed dat het niet de verkoper is geweest, maar de Marktplaats admins die de advertentie verwijderd hebben, dus mogelijk komt de reactie nog.
 
ik hoop het voor je stereo, maar dit soort situaties bestaan toch eigenlijk niet meer. zelf als je zo'n ding op zolder tegenkomt (wat nog heel goed kan), dan ziet het er toch imposant genoeg uit om eens te googlen wat het is. en dan kom je al snel 2ehands prijzen tegen. vandaar dat rommelmarkten en vrijmarkten de laatste jaren ook geen zak meer opleveren...

maar ik help het je hopen!
 
misschien had hij plots door hoeveel aandacht ervoor was, heeft hij de ad zelf weggehaald en gaat ie hem opnieuw aanbieden voor een dikke zak geld.

:peukie:
 
zo ben ik zelf ook aan m´n monopoly gekomen. iemand bood hem te koop aan op het intranet van m´n werk destijds. dat was in 2001. De verkoper zat in een bluesband en wilde iets met een hammondsound. ja die zat er niet in en dus kon ik het ding incl flightcase overnemen voor 200 ouderwetse guldens.
Dit is nog steeds mijn lievelingssynth die me nog regelamtig verrast
 
Origineel geplaatst door reddread
zo ben ik zelf ook aan m´n monopoly gekomen. iemand bood hem te koop aan op het intranet van m´n werk destijds. dat was in 2001. De verkoper zat in een bluesband en wilde iets met een hammondsound. ja die zat er niet in en dus kon ik het ding incl flightcase overnemen voor 200 ouderwetse guldens.

Dat heeft hem achteraf waarschijnlijk nog inspiratie geleverd voor een bluesnummer :maffia: (toen hij achter de werkelijke waarde kwam)
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Dat heeft hem achteraf waarschijnlijk nog inspiratie geleverd voor een bluesnummer :maffia: (toen hij achter de werkelijke waarde kwam)

:D
De beste man wilde nog wel 50 gulden van de prijs af doen toen bleek dat 2 toetsen wat minder goed contact maakten en de volumepot iets kraakte maar ik heb het zo maar gelaten
zo ben ik dan ook wel weer:duivels:
 
wat was eigenlijk de prijs? Of liever wat is een goede prijs voor die polysix?
 
Back
Top