[algemeen] hoe nuttig is een sampler nou eigenlijk

Origineel geplaatst door David
In het najaar zal ook Emu zo'n USB-expansiebordje uitbrengen om de Ultra samplers (E5000, E6400, E4XT, E4 Platinum) te koppelen aan PC of Mac.

Nu heb ik net een Emu E5000 gescored, maar ik heb hier nog niets over kunnen vinden. Gerucht of weetje? Heb je een bron? Voordat ik de SCSI hel in duik, wil ik hier wel wat meer over weten.

Thanks...
 
couldnt agree with you more. En in die lijn kan men ook zeggen dat JAMES BROWN belangrijker is geweest voor de hedendaagse muziek dan ELVIS.

FUNKY DRUMMER YALL,, uhh
 
Origineel geplaatst door Nolet
Ik durf te beweren dat de sampler (in al zijn verschijningsvormen) meer invloed heeft gehad op de hedendaagse muziek dan welke andere muzikale innovatie dan ook.

dat is 100% waar.
Ik zou ook niet weten wat ik zonder sampler zou moeten.....
 
Origineel geplaatst door n0_key
Nu heb ik net een Emu E5000 gescored, maar ik heb hier nog niets over kunnen vinden. Gerucht of weetje? Heb je een bron? Voordat ik de SCSI hel in duik, wil ik hier wel wat meer over weten.

Thanks...

Het USB kaartje zou samen met OS 4.8 en de Emu-5 softsampler moeten gereleased worden. Dit werd op de NAMM in januari 2002 reeds aangekondigd. We zijn nu alweer 16 maanden later, en hierover kreeg ik volgende reactie afkomstig van Emu zelf, rechtstreeks van de bron dus :

From: "Technical Support" <uksupport@emu.com>
Sent: Thursday, March 13, 2003 5:02 PM
Subject: Re: EmuSoft 5???

> We were at the Frankfurt show, and we did not show the Software Sampler
> just yet - it is still in development, and not quite ready for release.
>
> We do not have exact technical specifications to give out just yet (there
> will be more information in the next few months) - but I can tell you that
> this will be released during the course of this year, so it is not too far
> away now.
>
> Best Regards,
> ---
> Technical Support
> E-MU Systems
> +353 1 433 3205 (Phn)
 
Werk al wat jaartjes met mijn 2e S-3000XL (heb een S-3000i gehad)
En zit er sterk aan te denken om er nog een sampler aan te schaffen (EMU,950etc).

Vind t een van de meest creatieve tools die ik bezit, dus onmisbaar.
Of het nu "hard" is of "soft"dat maakt niet uit, heeft ook met
manier van werken te maken......


Michael.
 
Origineel geplaatst door metatron
Heb zelf nog geen sampler maar die gaat er zeker komen alleen al om de filters zou ik het doen en de extra uitgangen zij ook erg handig:)


Dan zou ik voor EMU gaan, met akai loop je dan vast....


Michael.
 
Back
Top