[Roland] SPD-6 Percussion Pad : rossen met die hap

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Ik heb al enige tijd de SPD6 drumpad van Roland en dat bevalt me prima! Het is vooral handig om snare patroontjes en of hihats in te spelen enzo.. nah, dat wilde ik effe kwijt..


pompompom...
 
:okdan: good 4 u man!!!

Wat hebbie ervoor betaald..... ben ook ooit eens van plan om er eentje te nemen.,... of nog een oude octapad op de kop te tikken of zo......

CP
 
ik wilde die ook eerst kopen, maar nu lijkt de akai SPD16 wat interessanter qua prijs/aantal pads verhouding
 
Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Wat hebbie ervoor betaald..... ben ook ooit eens van plan om er eentje te nemen.,... of nog een oude octapad op de kop te tikken of zo......
CP


Ik geloof 600 oudehollandse florijntjes.. Was toen een vlaag, ik wilde dat ding helemaal niet kopen. Maar toch blij dat ik het gedaan heb!
 
geef je thread volgnde keer even een passende titel
zoals :

[Roland] SPD-6 Percussion Pad : bevalt mij prima
 
Origineel geplaatst door Arveyman
Jawohl herr moderatoruberhaubtbahnfurher! ;)

Nee,nee moet dat niet Eisenbahnknopunktenhinundherschiebemaster zijn?

En dat woord (is een funktie) bestaat echt 8)

Zo, ff terug ontopic.

Zo'n pad, moet je daarvoor drummer zijn of kan je zoiets ook gebruiken als je nog nooit achter een drumstel hebt plaatsgenomen?
 
Origineel geplaatst door Hover
Zo'n pad, moet je daarvoor drummer zijn of kan je zoiets ook gebruiken als je nog nooit achter een drumstel hebt plaatsgenomen?

Hmm, ikzelf ben van orgine geen drummer of percussionist maar wel veel zelf geoefend op tafels enzo.. Het is denk ik gewoon een kwestie van proberen en oefenen. Meedrummen met een nummer ofzo helpt goed. Je kunt die SPD's ook met je handen en/of vingers bespelen, zit een sensitivity schakelaar op. Voor de echte die-hards is er de HPD-15 (http://www.rolandus.com/products/details.asp?catid=5&subcatid=26&prodid=HPD-15) van Roland maaaaar is errug prijzig..

R
 
Back
Top