Moderaties en verdwijnen van berichten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
@protohuman
Kijk eens aan, dat gaat al de goeie kant op.
Plak daar nog eens het volgende aan toe. DJ spul in het algemeen, computer spul op de verkoop. In de verkoop altijd de richtprijs vermelden en er wordt niet bij opbod verkocht.
Bij verschillen in de verkoop is SF uberhaupt geen tussenpartij bemiddelaar of whatever. (erg makkelijk voor oplichters overigens)
Geen artiesten/bedrijven zwaar afzeiken (kritiek mag wel maar dan beperkt). Bedreigingen is ook not done. Zeuren dat je meteen antwoord wilt hebben. Dingen vragen die zo basis zijn dat je duidelijk maakt warez te gebruiken. Uitgebreid over drugs beginnen kan ook niet.

Irriteren is zowieso een moeilijke want ik irriteer me aan hoe r-ond post (niet wat dus) maar daar heeft hij een verklaring voor. Schelden en afzeiken wordt halfslachtig op gemod IMHO. Daar zijn legio voorbeelden als voorbeeld op te noemen. En als het op afzeiken aan komt kan Hanz er zelf ook wat van iig. (en das dus niet het goede voorbeeld geven)

En een spelregel zou ook moeten zijn dat mods iig aan moeten geven wanneer ze een draadje sluiten waarom. En da's dus niet een opmerking zoals "zo da's wel weer genoeg" want daar doe je wellicht mensen tekort mee.

Lijkt me ook dat mods ook zich moeten kunnen verdedigen als mensen echt de fout in gaan en temp bans uit moeten kunnen delen. Want als redhat gaat lopen schelden in een PB dan mag hij wat mij betreft wel ff een weekje of maandje afkoelen.

Qua houding van mods vind ik het soms ook gewoon storend dat ze laten merken dat ze geen tijd hebben en daarom licht geirriteerd of kortaf reageren. Laat het dan aan anderen over en/of zorg ervoor dat er (nog) meer mods komen. Wij komen hier allemaal voor ons plezier en als dan iemand die absolute controle heeft over wat je hier post dan mag je ook wel verwachten dat die het werk ook voor zijn/haar plezier doet.

@mikemix
Bedrijf waar ik werk steunt diverse projecten zoals automatiserings project van een afrikaans ziekenhuis, opvang van straatkinderen in Peru. Dus daar hoef je iig niet druk om te maken.

Oh shit, ik dacht dat ik het nieuwe partijprogramma van CDA zat te lezen ;)

Fuse, geef ons je normen en waarden!

:halleluja

[edit]
vergeet niet het 'korreltje' zout bij deze post ;)
[/edit]

-C-

d2424.jpg
 
als ik dit allemaal zo eens lees en dat redhat zo tekeer gaat via pb, begin ik me ineens af te vragen of dit niet allemaal in scene is gezet (tussen een aantal leden) om weer eens een ouderwets relletje te kunnen schoppen en het al vele malen gehoorde standaard verhaaltje van sommige leden over hoe erg het synthforum wel niet is, af te kunnen steken?

het begint me allemaal iets te toevallig te worden :D

het deja vu gehalte van deze thread wordt mij persoonlijk veel te hoog allemaal :D
 
Origineel geplaatst door quifster
als ik dit allemaal zo eens lees en dat redhat zo tekeer gaat via pb, begin ik me ineens af te vragen of dit niet allemaal in scene is gezet (tussen een aantal leden) om weer eens een ouderwets relletje te kunnen schoppen en het al vele malen gehoorde standaard verhaaltje van sommige leden over hoe erg het synthforum wel niet is, af te kunnen steken?

het begint me allemaal iets te toevallig te worden :D

het deja vu gehalte van deze thread wordt mij persoonlijk veel te hoog allemaal :D

Net zoals de soft en hard discussie :D
 
Bericht door een moderator:
Om het herhalingsgehalte te maximaliseren sluit ik deze thread. Alles is gezegd lijkt mij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top