De eerste foto's van Apple G5!!!

lo-fi

...Het maakt geluid...
Lid sinds
21 juli 2001
Berichten
1.926
Locatie
A'dam
Hell yeah!!!
Ik zal even verder zoeken, maar dit is de eerste die ik kon vinden:
 

Attachments

  • g5.jpg
    g5.jpg
    18,3 KB · Bekeken: 118
da's mooi !!
worden de G4's goedkoper, kan ik als emagic besluit ECHT te stoppen voor de PC (er staat dat ze stoppen met windows, er staat nergens dat ze stoppen met logic voor de PC) goedkoop aan een G4 komen.
 
Dat zijn inderdaad de betere berichten. Ik zit er zelf op dit moment ook al over te denken om een G4 te kopen (in de toekomst dan), en dat wordt nog een stukkie voordeliger ook op die manier.... Ik hoop trouwens dat die G5 ook errug vetjes is.
 
Origineel geplaatst door da goose
da's mooi !!
worden de G4's goedkoper, kan ik als emagic besluit ECHT te stoppen voor de PC (er staat dat ze stoppen met windows, er staat nergens dat ze stoppen met logic voor de PC) goedkoop aan een G4 komen.

gewoon binnenkort ff MacOS X op je pc'tje installeren...:okdan:
 
Origineel geplaatst door Dobre


gewoon binnenkort ff MacOS X op je pc'tje installeren...:okdan:

gaat dat lukken ?? :confused:
dat zou ik waarderen ! doe ik dat, hoef ik geen mac te kopen om logic te blijven draaien
 
Google hier, google daar:

G5.jpg


R.
 
Laatst gewijzigd:
Grrrrr, heb ik onlangs een vette iMac gekocht :(

Ach, dan kijk ik maar uit zodra de eerste G4 door hun baasje wordt gedumpt.>:|

Vind de look van die G5 maar :[>

Op naar een Dual G5 systeem dan maar?
 
Mac OS X voor de PC?

Mac OS X voor de PC?

Origineel geplaatst door da goose


gaat dat lukken ?? :confused:
dat zou ik waarderen ! doe ik dat, hoef ik geen mac te kopen om logic te blijven draaien

Als ik <a href="http://www.tweakers.net/nieuws/22665" target="_blank">dit</a> artikel moet geloven dan zitten ze er over te denken.

R.
 
Goed lezen...

Goed lezen...

Origineel geplaatst door funxiun


Als ik <a href="http://www.tweakers.net/nieuws/22665" target="_blank">dit</a> artikel moet geloven dan zitten ze er over te denken.

R.

Forget the possibility that you could purchase OSX off the shelf and run it on your PC.
Apple would do the same 'tricks' they did for PPC to make sure that OSX only runs on exact hardware they sell.
 
Die G5 ziet eruit als m'n brievenbus man!

ff voor die lui met logic... als je huidige versie toch goed werkt...wrom zou je dan een Mac aan gaan schaffen?

Wat IK erg jammer vind is dat de Korg Karma (99% zeker) niet meer ondersteund zal worden in een nieuwe versie van SoundDiver voor de PC. En zo vele andere nieuwe synths!
 
Back
Top