Schulmerich MelodyWave

Dé revelatie van Winter NAMM 2005!

product.jpg
 
Dit smeekt om een circuit bend :D
 
sorry hoor, maar het ziet er niet uit

ok, leuk.. weer een controller, maar mij maak je niet wijs dat je met die stokjes, of batons, op een zelfde manier xylofoon kan spelen door in de lucht te meppen dan op een echte xlofoon... interactie met de REAL STUFF werkt mijn inziens toch stukken beter... bij een echte zie je tenminste in 1 oogopslag WAAR je mept.


maarre.. tis wel geinig om te zien

of zou het vervroegd 1 april zijn??
 
Zou die kerel in dat balinees stukje express een steekje laten vallen, om te laten zien dat het toch echt 'echt' is? hehe:D
 
Als ik het goed begrijp is dit een soort Vibes/marimba midi controller?

Wat kansloos! :stupid Bouw er dan spacey geluiden in :D Of een elektrische gitaar ;)
 
wat een nutteloos show-ding...

kan iemand me het voordeel vertellen van in de "lucht" te spelen....?
 
Dan kan je met iemand die air-guitar speelt een bandje vormen.. :D
 
Als ik het goed begrijp is elke "stok/batton" maar 1 noot, dus waar je ook slaat, het blijft dezelfde noot, dus echt xylo/vibra spelen kun je er niet mee, tenzij je met een groep van 20 zit die weet op welk moment ie moet slaan???
'k denk dat ze maar beter kunnen blijven verderwerken aan een goed MIDI-systeem voor carrillons dat zal denk ik wel beter verkopen.
 
Tsssja, of dit nu echt revolutionair is...? Inderdaad kan er met één baton één noot worden gespeeld. Dus een éénmansorkest zit er niet in. Leuk voor scholen en bedrijfsfeestjes (om de teamspirit erin te houden :erm: ). Kansloos overigens, die foute General MIDI geluiden die worden gebruikt in al hun filmpjes. =( Tijd voor iets anders.
 
Laatst gewijzigd:
maar mss toch leuk om mss een vst aan te sturen zoals culture, met coole percussie geluiden, najah, leuk, maar zinvol... neej
 
Lijkt me gewoon een leuke MIDI controller.

Een hi-hat loopje opzetten en een baton in iedere hand,
ene voor de kick en de andere voor de snare en dan maar ... :halleluja
 
Die tell sell achtige commercial is echt idd te erg voor woorden... yet another fun but useless controller, alleen fun om naar te kijken wanneer een grote groep een stuk voordraagt of wellicht dat de jostiband hun keyboards met kleurtjes in kunnen ruilen voor gekleurde melodywave batons :D
 
Je moet er het potentieel van inzien man! Je hoeft
het niet te gebruiken waarvoor het bedoeld is...

De TB-303 was ook bedoeld om gitaristen thuis mee te begeleiden en
niet om 1000-den tegelijk uit hun dak te laten gaan!

Visie mannen :D
 
ik denk dat het voor een groep (bv: school) wel tof is. Maar omdat alleen thuis te doen ikweenie :confused:
 
Back
Top