MusicRadar Awards Superbooth 2021

EGodxgsZoKAdGujhGAPhKi-970-80.jpg.webp


De MusicRadar Awards voor de beste synth, drummachine en (eurorack)modular 2021 gaan naar:

1. Beste Synth 2021: PWM Malevolent
2. Beste Drummachine 2021: Erica Synth Perkons
3. Beste Eurorack 2021: Winter Plankton ZAPS

Alle winnaars :mega:


Klik hier voor meer Superbooth 2021
 
Last edited by a moderator:
Wat een vette bak die Perkons. Klinkt wel rauw en distorted, zou ie ook warmer/cleaner kunnen klinken?
 
Laatst gewijzigd:
Ok die Perkons klinkt tof. Wel 1650 ex btw. Beetje duur.
Wat ik me afvraag is of je de basis geluiden van die 4 stemmen ook kan veranderen? Bijvoorbeeld van hiat naar rim of cymbal? Of is het alleen 4 vaste geluiden die je alleen kan manipuleren met de knoppen? Ik wil eigenlijk horen hoe die basis geluiden klinken zonder distortion etc. Benieuwd idd of hij meer kan dan alleen lompe sounds.

Jammer dat er geen tempo display op zit.
 
Ok die Perkons klinkt tof. Wel 1650 ex btw. Beetje duur.
Wat ik me afvraag is of je de basis geluiden van die 4 stemmen ook kan veranderen? Bijvoorbeeld van hiat naar rim of cymbal? Of is het alleen 4 vaste geluiden die je alleen kan manipuleren met de knoppen? Ik wil eigenlijk horen hoe die basis geluiden klinken zonder distortion etc. Benieuwd idd of hij meer kan dan alleen lompe sounds.

Jammer dat er geen tempo display op zit.

Ja ook weer aan de prijs, maar OOK weer echt iets meer performance georienteerd lijkt te zijn, zowel in features als in UI. En ook volledige parameter locks!
 
wel jammer dat de joystick verdwenen is.
maar klinkt tof.
Is denk niet iets wat je heel vaak zou gebruiken.
Dit soort distorted sounds is ff leuk.
 
Ok die Perkons klinkt tof. Wel 1650 ex btw. Beetje duur.
Wat ik me afvraag is of je de basis geluiden van die 4 stemmen ook kan veranderen? Bijvoorbeeld van hiat naar rim of cymbal? Of is het alleen 4 vaste geluiden die je alleen kan manipuleren met de knoppen? Ik wil eigenlijk horen hoe die basis geluiden klinken zonder distortion etc. Benieuwd idd of hij meer kan dan alleen lompe sounds.

Jammer dat er geen tempo display op zit.

Ik heb er mee gespeeld op superbooth, maar ik mis toch echt wel wat functies voor een drumcomputer (mute bv..), hij klinkt top, dat doet erica zowiezo, maar het is geen speelmachine zoals Mills dat kan met een 909,...

was heel geïnteresseerd, maar dat is wel weggeëbd :engel:

Een uitgebreide drumbak met de geluiden van nu,.. schijnt nogal moeilijk te zijn.... 8D


Maar beste drummachine was ook niet moeilijk, want veel meer drummachines waren er ook niet :dubbel: (misschien 1 of 2 maar niet veel van gezien)
 
Ik heb er mee gespeeld op superbooth, maar ik mis toch echt wel wat functies voor een drumcomputer (mute bv..), hij klinkt top, dat doet erica zowiezo, maar het is geen speelmachine zoals Mills dat kan met een 909,...

was heel geïnteresseerd, maar dat is wel weggeëbd :engel:

Een uitgebreide drumbak met de geluiden van nu,.. schijnt nogal moeilijk te zijn.... 8D


Maar beste drummachine was ook niet moeilijk, want veel meer drummachines waren er ook niet :dubbel: (misschien 1 of 2 maar niet veel van gezien)

Zij het gewoon 4 dezelfde oscillators voor iedere track? Of zijn het per track verschillende geluiden?
 
Soort van kick, snare, hiat en bas synth zo te horen?

Wel op die manier,.. maar het "pallet" is wel vrij breed ,.. de eerste is een kick/bass en de laatste soort ambient vibe, de derde dacht ik hi hats achtig, de tweede ben ik ff kwijt....

geluid is dik in orde, maar de werkwijze vind ik niet wat voor een drumcomputer...
 
Nog duurder dan die Pulsar 23, da's niet mis.

Ik zie dat je op elke track een level voor fx hebt maar ik zie nog niet hoe je de parameters van je delay per channel kan instellen, is dat mogelijk?
 
Nee volgens mij niet, ik dacht dat het een send fx is. Tenzij je externe fx aan elk kanaal hangt via de send returns :)
 
Back
Top