help! me electribe s......

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
de midi in van me electribe s is kadoek weet iemand de reset combinatie voor de es???? hij staat namelijkn iet in de handleiding ik zoek dus de return 2 factory settings combinatie bvb dank remc...
 
Kan dat niet door een OS update te doen?

Electribe-S
Must have a Smart Media Reader/Writer and a Smart Media card to do a product
upgrade. Copy o.s to smart media card. Put Smart Media card into ES1 and power on
holding SAMPLE and GLOBAL. When the display indicates end, power down.
Check O.S. Power on holding RECORD and STOP, current o.s. 1.04
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zag dit in een pdf'je staan op de korg site.

http://www.korgcanada.com/e/support/downloads/init.pdf
 
hmmm

hmmm

en waar haal ik dan de eeuh bestandje voor die os vandaan ???
 
niet hier iemand die hem toevallig voor me heb ?
 
Misschien dat de ES1 yahoo group het als download heeft staan.

Ik zag een "default settings ES1" bestand staan. Ik vermoed dat dat is wat je zoekt, maar het bestand is te groot om hier te posten.
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Misschien dat de ES1 yahoo group het als download heeft staan.

Ik zag een "default settings ES1" bestand staan. Ik vermoed dat dat is wat je zoekt, maar het bestand is te groot om hier te posten.

zal geen os zijn maar enkel de factory presets. Akai heeft deze bijvoorbeeld ook voor de MPC serie op de site. Heb je alle factory samples met de programs in een grote zip die je moet zetten op flashkaart oid.

(overigens, is goed te doen om die van de MPC te downloaden. heb je netjes allle geluiden die je zo in je eigen sampler kan laden (zowel soft als hardware matig) plus translator 3 had geloof ik conversie voor de MPC serie maar dat ff terzijde...)
 
Ik heb een klein vraagje omtrent de ES (wil namelijk mijn ER ruilen tegen zo'n bakje): Kan die nu eigenlijk een loop afspelen? Ik heb de handleiding gelezen (vlugvlug) maar over loops wordt niet gerept... Misschien moet je het met die slice sample functie doen, maar dan niet slicen?

Kan iemand hierover wat duidelijkheid brengen aub? Bedankt alvast.
 
Back
Top