Hallo Allemaal!

BSil

Nieuwkomer
Lid sinds
3 Maart 2024
Berichten
6
Locatie
's Gravenzande, Nederland
Hallo allemaal!

Ik ben Bart, toetsenist en muziekliefhebber. Nu samen met mijn Nord Stage 3 actief in een beatles coverband en met een historie van losse projectjes (Queen, Toto, Eagles) en in het verleden een eigen muziek Prog band. Ik kijk al jaren met enige regelmaat op het forum, maar nog nooit de stap gezet om actief lid te worden.

Begonnen als pianist, verder uitgegroeid tot toetsenist en nu steeds meer interesse in het ontwikkelen van coole sounds voor eigen (prog) muziek en voor het perfect nabootsen van diverse covers, vandaar dat ik deze plek zoek om hier meer over te leren. Ook langzaam aan het kijken naar een laptop/ipad combinatie met midi/synth toetsen voor live optreden, maar ook hier ken ik niet alle mogelijkheden en keuzes die hier bij komen kijken. Dus ik hoop dat ik wat kan opsteken van anderen en wellicht anderen kan helpen vanuit mijn eigen ervaring!

Daarnaast heb ik nog oude equipment staan die nu werkloos zijn, en dit lijkt een goede plek om daar wellicht een mooi nieuw onderkomen voor te vinden. Dat zijn:
- Korg Krome 88 (vooralsnog mijn backup, dus niet direct in de verkoop)
- Oberheim/Viscount (1997) OB-3^2 organ module (Deze staat echt stof te happen, dus mag naar een mooi nieuw onderkomen)
 
Back
Top