• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Twee maal Roland MC500 MkII sequencers

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.820
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Na twintig jaren trouwe dienst zet ik mijn twee Roland MC500 MkII kasregisters in de verkoop.

In goede staat, lichte gebruikssporen. Eén exemplaar is iets vergeeld, de ander is nog in perfecte kleur.

Elke hebben ze 1 MIDI IN, 2 MIDI OUT en een MIDI THRU. Je kan er dus 32 MIDI kanalen mee aansturen.

8 tracks die je bv in groepen van 4 + 4 kan configureren waarbij de ene groep MIDI OUT 1 (MIDI kanaal 1 tot en met 16 van één keten) kan aansturen en de andere groep MIDI OUT 2 (MIDI kanaal 1 tot en met 16 van een tweede keten).

Tracks kunnen naar believen gemerged en opnieuw geëxtraheerd worden°;

Uitvoerige bewerkingen mogelijk (transpose, veranderen MIDI kanaal, aanpassen velocity, ...)

Micro Edit mode voor het aanpassen van individuele MIDI events (notes, CC, PG, SYSEX, ...)

Kan Multi MIDI opnemen (dus meerdere MIDI kanalen tegelijkertijd!). Heel handig voor gebruik met bv een Yamaha Montage of MODX.

Wordt geleverd:
  • 2 stuks, beiden Mk II modellen.
  • 2 stroomkabels (de typische Roland 80-ies 2 terminal modellen)
  • Originele handleidingen voor het Super MRC OS (basismanual en extended manual)
  • Originele handleiding voor het oudere MRC500 OS (beter geschikt voor MC500 of MC300)

Werkt perfect met zowel oude als nieuwe MIDI-toestellen. Ik heb ze zelf zonder problemen gebruikt in combinatie met een Roland D20, Yamaha SY99 en Emulator E4 XT Ultra maar evengoed met de Yamaha Montage. Ook MIDI aansturing van een Lexicon MX400 en TC Electronic M-One FX rack werkt perfect.
Wil je iets horen waarbij deze beide sequencers gebruikt zijn: al mijn tracks hier op het forum dus zoek even op in het tracksgedeelte (of de contest).


Ik verkies de verkoop van beide toestellen als één pakket. Dan is het 150€.
Aparte verkoop is 80€ per stuk.

Afhalen geniet de voorkeur (ten noorden van Antwerpen).
Anders +7€ verzendkosten.





MC500_01.jpg


MC500_04.jpgMC500_05.jpgMC500_07.jpgMC500_08.jpgMC500_02.jpgMC500_03.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top