Gezellig! Even voorstellen

XV

Ingeburgerd
Lid sinds
8 juli 2002
Berichten
26
Locatie
NH
Hey Freaks,

Zal ik me ook maar eens voorstellen ;)

Ben nu sinds 9/10 jaar bezig met het maken van muziek, begonnen met een roland e-16 keyboard (heb m nog steeds hoor, beetje nostalgie 8o)) en de afgelopen 2 jaar steeds meer interesse in synths gekregen. Ik heb nu een roland XV-88 die ik voor de meeste dingen gebruik, ook in de band waar ik toetsenist ben. Hopelijk komt er binnenkort nog een nieuwe synth bij, die niet sample-based is als mijn XV. (afgelopen week de virus kc geaaid :W) Owjah, ik speel ook nog wat gitaar...

Ben ook bezig met Logic, maar er is nog veel te leren dus deze vakantie ga ik er maar eens voor zitten. Begin echter wel te twijfelen omdat ze met pc support stoppen :erm:

Dat was alles wel weer, nog niet zo'n gear als de meeste hier, maar we zien wel wat nog komt he. Is in ieder geval gezellig hier 8)
 
Sinds een maand is mijn originele band helaas uit elkaar, maar we speelden van alles, van jazz tot rock en wat eigen geschreven nummers. We zijn nu aan het praten over een nieuwe band met hele andere muziek, misschien wat met een sequencer en synths, maar wel met een echte drummer en bassist. Weer eens wat anders ;)
 
Hey, das toevallig.

Wij zijn sinds vrijdag bezig met sequencers (in de band dan) en dat bevalt heel goed.
Drummer met een klicktrack, ik met mijn synths en sequencers gesynct en het klinkt als een trein.
Ik speel straks alle partijen in op de triton sequencer zodat ik de hele tijd kan freaken terwijl het lijkt alsof er 4 toetsenisten bezig zijn.
Echt te gek man!!:)
 
Leuk! 8)

Vooral dat het bevalt, het is alleen bij mij nog even afwachten of de drummer kan werken met een clicktrack. Wat voor sequencer gebruiken jullie?
 
Ik gebruik de sequencer van de triton en heb daar een doepfer maq16/3 aan gesynct voor het analoge werk.
De drummer krijgt gewoon het geluid wat hij wil horen door een individuele output van de triton.
Werkt perfect.
 
welkom! en ja t is inderdaad gezellig hier
 
Back
Top