Even voorstellen!

thetomas

Nieuwkomer
Lid sinds
8 Maart 2024
Berichten
1
Locatie
Sneek
Goedemorgen!
Mijn naam is Tomas. Al jaren bezig als discjockey en producer.
Het draaien wat minder vaak ivm kinderen, maar het blijft toch een super leuke hobby!
Produceren heb ik altijd wel wat gedaan, sinds de coronatijd heeft dit meer serieuzere vormen gekregen. Zo heb ik flink geïnvesteerd in mijn "studio".
Om maar even over de synths en apparatuur te beginnen:
Virus TI2, Roland JV-2080 (geen extensies), Roland M-DC1, Roland U-220, Roland M-OC1, Roland D-110, Proteus/1, Proteus 2000, TC Electronic Powercore, Yamaha TX81z. Best wel een lijstje als ik dat zo zie! (In ieder geval veel bekende 90's sounds).
Het meeste gaat naar een Motu Midi Express XT en een Behringer RX 1602 mixer. Vervolgens naar mijn Apollo Twin USB. Daar kan ik nog kiezen uit mijn Genelecs 8040b of de Yamaha NS10-m Studio monitoren (onlangs aangeschaft).
Todo: de akoestiek van mijn zolderruimte met schuine dak.
Studio One is voor mij de DAW waar ik mij het beste in kan vinden + genoeg digitale vst's.
Produceer eigenlijk alles wat op mijn pad komt, carnaval producties, hardstyle, achtergrond muziek voor video's, draaibare mixen voor in de kroeg. Ook maak ik nog mixen voor bijv. festivals (als showopener). Enorm veelzijdig dus! Het is ook leuk om te blijven leren en nieuwe dingen te ontdekken.

Ik hoop hier inspiratie op te doen en veel leuke dingen te lezen en te horen! Ook zal ik vast nog wel eens wat in het Marktplaats gedeelte plaatsen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top