Even voorstellen

Frnky's

Lo_Cisco
Lid sinds
14 augustus 2022
Berichten
14
Locatie
Assendelft
Hallo Synth-freaks en liefhebbers,

Mijn naam is Frank en ik ben in 1977 geboren in de Eindhovense wijk Woensel maar woon tegenwoordig in de Zaanstreek.
Als jong jochie luisterde ik het liefst naar de synthesizer greatest verzamelalbums die eind jaren tachtig/begin jaren '90 uitkwamen. In de jaren '90 kwam de house op en dat heb ik vanaf het begin gevolgd en gewaardeerd. In 1994 ben ik begonnen met DJ'en en het verzamelen van vinyl. Een enkele keer dook ik met een vriend wel eens in een studio en vergaapte mij aan het apparatuur dat er stond. In 2007 ben ik gestopt met het verzamelen van Vinyl en DJ'en.
Het bloed kruipt kennelijk waar het niet gaan kan en het kriebelde om mijn jaren '90 hobby nieuw leven in te blazen doormiddel van een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan (leren eigen muziekproducties te maken). Begin dit jaar ben ik gestart met produceren en inmiddels ben ik trotse bezitter van o.a. de Waldorf Iridium, de Moog Sub sequent 37, de Korg Arp 2600M, de Roland TR8-s en binnenkort de DFAM. Daarnaast wil ik mijn eerste stappen in de modulaire wereld (Eurorack) zetten.
I'm an absolute beginner die middels dit forum hoopt zijn kennis te verbreden, nieuwe mensen te leren kennen maar ook leuke plekken te ontdekken waar wat georganiseerd wordt. Kortom, ik wil mij onderdompelen in de wondere wereld van de synthesizers :)

Groet, Frank
 
Back
Top