amt 8 welke versie

Re: amt 8 welke versie

Origineel geplaatst door matrixxx
hoe kan ik zien welke versie AMT8 ik in bezit heb ???

Hoezo welke versie??? Je hebt de AMT8 en de UNITOR8 (met SMPTP synchronisatie???)...
En het verschil kun je zelf zien want op de ene staat amt|8 en op de andere waarschijnlijk unitor|8 ;-)
Wat mij wel opvalt (ik heb twee AMT8's) is dat bij de ene het amt|8 logo anders is dan bij de andere.
Of dat ook een andere versie is...??? Geen idee. Kan ook alleen een andere opdruk zijn. Ze functioneren beide even goed.
 
naar mijn mening heb je dus 2 versies en dat heeft te maken met de firmware die er in zit die ook bij emagic kan downloaden
ook in logic kan je een keuze maken tussen amt 8 versie 1 en amt8 versie 2

het is mij niet echt duidelijk hoe ik daar nu achter kom welke versie ik heb
 
ik vermoed zelf dat ik versie 1 heb met firmware 2.4 en versie 2 begint met firmware 2.9

ik heb dat even bekeken in de eigenschappen van dit apparaat
 
Welk operating system gebruik je op je PC?

Ik gebruik Windows 2000. Als ik in mijn hardware > Device manager > Sound, video and gamecontrollers > Emagic AMT8 > Settings ... kijk dan zie ik dat beide AMT8 versie 2.4 zijn...
 
Origineel geplaatst door matrixxx
ik heb XP staat er bij jou ook een 1 voor

Bij mij staat er:
[1] emagic AMT8 2.4
[2] emagic AMT8 2.4

Ik heb driver versie 2.27 (de laatste)
... en het is niet mogelijk de firmware te updaten ;-(
 
Hallo,

AMT en Unitor8 versie 1 hebben alleen een seriele aansluiting. Versie 2 heeft daar een USB aansluiting bij.
Dus:

Zit er USB op: dan heb je versie 2
Geen USB? Dan heb je versie 1

Mensen die een Unitor8 versie 2 willen kopen: Ik heb er 1 te koop ;)
 
Origineel geplaatst door matrixxx
ok dat staat er bij mij ook dus

maar op de emagic site staat wel een update ?? http://www.emagic.de/support/download/unitorW.php?lang=EN

Je kunt voor de AMT en de Unitor de laatste driver downloaden. Je kunt de laatste versie van het programma 'Unitor Control' downloaden en je kunt de firmware van de Unitor8 downloaden. Volgens de handleiding kun je van de AMT8 niet de firmware updaten...
 
Back
Top